شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت
تفاهم نامه همکاری مشترک بین اعضای معاونت های غذا و داروی قطب پنجم که متشکل از استان های ایلام، کردستان، لرستان و قطب نهم(خلیج فارس) متشکل از استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان است، در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز امضاء شد. 
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه و دبیر قطب نهم( خلیج فارس) در مراسم امضای این تفاهم نامه، استفاده از تجارب معاونت های مذکور در حوزه های دارو، غذا، آزمایشگاه و ارتقای سطح همکاری مشترک بین معاونت ها را از مهمترین اهداف امضای این تفاهم نامه عنوان کرد.
وی افزود: اجرای این تفاهم نامه در راستای اجرای هر چه بهتر قوانین، ارائه خدمات بهتر و همچنین رضایت مندی شهروندان خواهد بود.
همچنین دکتر مخمل زاده در نشست مشترک با اعضای قطب پنجم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد قطب نهم( خلیج فارس) با تأکید بر توسعه سامانه الکترونیکی نظارت بر دارو، غذا و آزمایشگاه های این قطب افزود: با توسعه این سامانه الکترونیکی ضمن صرف جویی در وقت و هزینه ها، نظارت ها نیز در حوزه های مختلف همچون داروخانه ها، کارخانجات، شرکت های پخش دارویی و غذایی از زمان ورود به استان تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد دقیق تر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار