شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
دبیرستاد اقامه نماز خوزستان:
مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد بین المللی غدیر خوزستان شاکله اصلی انقلاب را اسلام، رهبری و وحدت مردم دانست.
 مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد بین المللی غدیر خوزستان شاکله اصلی انقلاب را اسلام، رهبری و وحدت مردم دانست.
سید موسی بلادیان  گفت: شاکله اصلی انقلاب اسلام، رهبری و وحدت مردم است اگر می خواهید این انقلاب حفظ شود باید از ولایت فقیه را در هر شرایطی  پیشتیبانی بکنیم.

وی که جز فعالان و زندانیان زمان طاغوت پهلوی بود سال1341را سال ورود جدی خود به مبارزات انقلاب دانست و خاطر نشان کرد:بهبهان جزء اولین شهرهای مبارزاتی من بود و بعد از آن در دانشسرای اهواز با همکاری دوستان فرهنگیمان راهپیمایی های وسیعی را در شهر برگزار می کردیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: مرکز فعالیت های مردم اهواز و شروع راهپیمایی ها مسجد آیت الله بهبهانی و مسجد آیت الله جزایری و حسینیه اعظم این شهر بودند و از تاثیر گذاران اصلی انقلاب در اهواز می توان به آیت الله سید علی بهبهانی اشاره کرد.

بلادیان در ادامه مکان جلسات خصوصی مبارزان اصلی انقلاب را در اهواز مکتب القرآن که در خیابان کاوه فعلی است، معرفی کرد و نقش جلساتی که در آنجا گرفته می شد را در تاثیر پذیری و انقلابی کردن جوانان بسیار مهم تلقی کرد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان آیت الله خزعلی را از سخنرانان معروفی معرفی کرد که آن زمان در تجمعات مردمی شهرستان اهواز صحبت می کرد.
 
وی از دبیرستان دکتر حسابی سابق به عنوان تجمعات فرهنگیان اهواز نام برد و خاطر نشان کرد: بیشتر تظاهرات ما در آنجا صورت می گرفت و شعر اصلی آن روزهای ما که تا ابد خواهد ماند استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود.

بلادیان در ادامه به اولین باری که شعار مرگ بر شاه توسط مردم اهواز گفته شد اشاره کرد و زمان آن را سال 56 و در حسینیه اعظم که مرکز تجمعات مردم بود، عنوان کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان به شهادت برادر خود سید نجف بلادیان در سال 57 در شهر گچساران بهبهان اشاره کرد و گفت:رژیم برای بقای خود از کشتن جوانان این مملکت هیچ ابایی نداشت ولی نمی دانست که خون پاک این شهیدان باعث سرنگونی آنان خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment از نظر آقای بلادیان عزیز معنای وحدت مردم به عنوان یکی از شاکله های انقلاب چیست؟ کاش ایشان حفظ حقوق مردم حتی در حد قانون اساسی را نیز از شاکله های انقلاب می دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار