شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: دکتر مقتدایی ورژن 2 با مقتدایی قبلی تفاوت هایی دارد که به تدریج آشکار می شود. از جمله اینکه در برخی از برنامه ها و امور استان خلاقیت ها و ابتکاراتی به خرج می دهد که در این مورد از مانور مبارزه با مواد مخدر که با استقبال عامه مواجه شد ومانور ايمني راه هاو اقداماتی که در جهت پیشبرد امور ورزشی در جریان است می توان نام برد. تفاوت دیگر اینست که تا از نتیجه مثبت یک اقدام مطمئن نباشد، دست به آن کار نمی زند، تا آنجا که حتی در برگزاری جلسات کارگروه ها هم تأمل می کند و اصرار دارد زمانی از این جلسات برگزار شود که خروجی داشته باشند و خلاف گذشته دنبال ارائه آمارهای کاذب نیست. نکته بعدی بررسی عملکرد مدیران و معاونین ستادی استانداری و فرمانداری هاست. 
در قضیه انتصاب معاونت ها دیدیم که پس از بررسی های لازم، چند معاون را معرفی و آنها هم بدون تامل و بدور از هر تشریفاتی به کار چسبیدند و شاهد فعالیت آنها هستیم و البته انتظار اینست كه با گذشت زمان این فعالیت ها مضاعف شود. 
در خصوص تغییر فرمانداران نیز از مدتها قبل این سوال مطرح شد که چرا استاندار دست به ترکیب فرمانداران نمی زند و بررسی عملکردها و انتخاب نیروهای جدید این همه به درازا کشیده است؟ 
این انتظار و سوال با معرفی 12 سرپرست فرمانداری جواب داده شد و قرار است این 12 سرپرست امروز و هفته آينده توسط معاونین استاندار در شهرستان ها معرفی و مشغول کار شوند. 
در بین منصوبین چهره هایی مشاهده می شود که پیش از این معاون فرماندار، بخشدار، کارشناس امور شهری و سمت هایی از این قبیل داشته اند و متناسب با مناطقی که در آنجا خدمت خواهند کرد، دیدگاه های سیاسی یا عمرانی دارند که امیدواریم این سمت ها برازنده آنها باشد و شاهد نوگرایی توأم با بصیرت این افراد باشیم. 
طبق برنامه هر دو يا سه نفر از آقایان توسط یکی از معاونان كه در شوراهای اداری شهرستان ها برگزار خواهد شد، معرفی می شوند و سعی شده شهرستان های هم مسیر به یک معاون داده شود. 
اگر قرار بود این افراد به وزارت کشور برای فرمانداری پیشنهاد شود، کار به درازا می کشید، لذا همزمان با اینکار حکم سرپرستی صادر شد تا هم تغییرات صورت گرفته باشد، هم تا زمانی که احکام فرمانداری ها برسد، کارها با روال جدید پیش برود. البته ممکن است برخی فرمانداران هم غیر از این چهره ها باشد که بستگی به نظر مبدأ صدور حکم دارد. 
به هر حال عجالتاً این تغییرات گروهی در فرمانداری ها انجام شد و بقیه هم در راه است و برای برخی دیگر از شهرستان های استان نام افرادی مطرح است که صلاح نیست قبل از قطعی شدن آنها عنوان شوند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار