اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳
جهانگیر ترکستانی: سيدمحمدسادات ابراهيمي نمايندة مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي شب گذشته با اعلام اين خبر گفت:  فعلاً برنامه اي براي تغيير فرماندار شوشتر در دستور كار استانداري  خوزستان نيست؛ سادات ابراهيمي اين را هم گفت ،كه در اين خصوص با استاندار خوزستان هماهنگ است.

اين در حاليست كه 12 فرماندار از مجموع فرمانداري‌هاي استان امروز توديع و معارفه مي‌شوند و استاندار خوزستان در جمع خبرنگار اظهار داشته است تمامی فرمانداران بجز فرماندار اهواز تا پایان سال تغییر می یابند و همچنین مردم شوشتر اميدوار هستند كه  تغييرات بوجود آمده دردستگاه اجرایی استان شامل اين شهرستان نيز گردد.

شوشتر مشكلات عديده اي در زمينه هاي گوناگون دارد كه نياز است از اساس در سازمان اداري و دستگاهاي اجرايي آن خانه تكاني جدي و حساب شده اي بوجود آيد تا از گرفتاري ها و رنج مردم كاسته شود.

عمده ترين مشكلات مردم را مي‌توان در حوزه‌هاي شهرداري، سازمان تأمين اجتماعي ، اداره كار، تعاون و امور اجتماعي و همچنين بهداشت و درمان دانست، اما مشكلات مجتمع كشت و صنعت كارون نيز يكي ديگر از دغدغه‌هاي مردم شوشتر است كه بايد با قيد فوريت براي رفع آنها چاره‌انديشي گردد.به نظر مي‌رسد دستگاه اجرايي فعلي از حل این معضلات عاجروناتوان است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
comment
1
1
comment مشکلت با فرماندار شوشتر چیه؟دنبال چی هستی؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment اقای [...]یکی ازاین اداراتی راکه نام بردی.چون خواسته [...]داشتی وبرات انجام ندادمیخوای تلافی کنی؟عجب تعهدی درحوزه خبررسانی وجوددارد.شمادارید[...] میکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار