شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
مبعلی در گفت‌و‌گو با اطرافیان قلعه نویی تاکید کرد برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و مشکل سازی برخی‌ها بهتر است این توافق و قرار و مدار آن‌ها تا پایان فصل رسانه‌ای نشود تا او بتواند با خیال راحت و در آرامش مسئولان استقلال خوزستان را راضی کند.
 ایمان مبعلی یکی از بازیکنان محبوب امیر قلعه نویی است. هافبک اهوازی که پیش از این تجربه پوشیدن پیراهن آبی را هم داشته. مبعلی به فرم خوبی از لحاظ آمادگی بازگشته و در بازی‌های امسال لیگ هم بهترین بازیکن تیمش بوده و حالا خبر می‌رسد که امیر قلعه نویی او را به عنوان بازیکن کمکی برای لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد. اتفاقی که البته جرقه آن از نیم فصل و جریان بازی دو تیم هم‌نام در تهران خورد. 

به گزارش افکارنیوز؛ امیر قلعه نویی در نیم فصل تلاش فراوانی برای به دست آوردن این بازیکن کرد اما درخواست مالی بالای تیم خوزستانی مانع از انتقال این بازیکن به استقلال شد. 

با این وجود تلاش‌های قلعه نویی و اطرافیانش برای استقلالی کردن دوباره مبعلی ادامه یافت و سرمربی آبی‌ها به اطرافیانش توصیه کرد که حتی اگر برای رقابت‌های داخلی و لیگ هم نشد، برای آسیا روی هافبک خوزستانی نظر دارد و از همین رو هر طور که شده رضایت مبعلی و باشگاهش را برای حضور در استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا جلب کنند. 

در همین رابطه بعد از بازی دو تیم همنام در در لیگ بر‌تر اطرافیان قلعه نویی در‌‌ همان استادیوم آزادی باب مذاکره با مبعلی را باز کرده و رضایت وی را برای پیوستن به استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا از او گرفتند. 

مبعلی در این ملاقات کوتاه و سرپایی به نزدیکان سرمربی استقلال از میل فراوانش برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال گفت و با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کرد و تاکید نمود اگر چه باشگاه متبوعش با جدایی وی در نیم فصل مخالفت کرد تا او نتواند به تهران بیاید اما با توجه به درخواست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا و ملی بودن قضیه خودش شخصا رضایت باشگاه خوزستانی را جلب خواهد کرد تا به عنوان یار کمکی در آسیا با پیراهن استقلال به میدان برود. 

با این وجود مبعلی در گفت‌و‌گو با اطرافیان قلعه نویی تاکید کرد برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و مشکل سازی برخی‌ها بهتر است این توافق و قرار و مدار آن‌ها تا پایان فصل رسانه‌ای نشود تا او بتواند با خیال راحت و در آرامش مسئولان استقلال خوزستان را راضی کند. 

ماموریتی که مبعلی در انجام آن موفق بود تا با اخذ رضایت باشگاه متبوعش بتواند به عنوان یار کمکی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. 

میلاد با وساطت ایمان! 

ظاهرا جذب بدون دردسر ایمان مبعلی به اندازه‌ای آبی‌ها را خشنود کرده که هوس کرده‌اند تا یکی دیگر از بازیکنان همنام خوزستانی خود را به عنوان یار کمکی جذب کنند. بازیکنی که او هم مثل مبعلی قبلا آبی پوش بوده و خاطرات خوبی با پیراهن آبی‌های تهران دارد. 

میلاد می‌داوودی دیگر گزینه استقلال برای به خدمت گیری به عنوان یار کمکی برای لیگ قهرمانان آسیاست. به ویژه اینکه آبی‌ها در فصل جاری در خط حمله با مشکلات فراوانی روبرو بوده‌اند و حضور یک می‌داوودی آماده و باانگیزه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های آن‌ها در خط حمله را کاهش دهد.

در همین رابطه مسئولان باشگاه استقلال حتی دست به دامان مبعلی شده‌اند تا با استفاده از رابطه نزدیک و صمیمی‌اش با می‌داوودی رضایت او و البته باشگاه استقلال خوزستان را جلب کنند. 

راهکاری که ظاهراً موثر بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌داوودی هم به عنوان یار کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در کنار این تیم خواهد بود!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار