اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
 نمایندگان میانه و تبریز در تذکری کتبی به وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از پیامک های اطلاع رسانی ایرنا درباره تاخیر پخش مصاحبه تلویزیونی رییس جمهور انتقاد کردند.

 سید بهلول حسینی نماینده میانه و «محمد اسماعیل سعیدی» نماینده تبریز در تذکر خود به «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدعی شدند، پیامک های اطلاع رسانی ایرنا ناصحیح و تحریک آمیز است.

این دو نماینده در تذکر خود خواستار پیگیری آنچه آنها پیامک های اطلاع رسانی ناصحیح و تحریک آمیز ایرنا در جریان تاخیر در شروع مصاحبه رییس جمهوری از شبکه یک سیما خواندند، از سوی وزیر ارشاد شدند. 

همچنین 12 نماینده مجلس در تذکر مشترکی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایش تصاویر منسوب به ائمه اطهار در فیلم سینمایی «رستاخیز» انتقاد کردند. 

این تذکر را «محمد باقری»، «محمدرضا امیری»، «مصطفی افضلی فرد»، «سید رمضان شجاعی کیاسری»، «ایرج ندیمی»، «بیژن نوباوه»، «قاسم عزیی»، «سید سعید زمانیان»، «الیاس نادران»، «علیرضا سلیمی»، «محمد اسماعیل سعیدی» و «نصرالله پژمان فر» نمایندگان بناب، کهنوج، اردبیل، ساری، لاهیجان، تهران، شازند، شهرکرد، تهران، دلیجان، تبریز و مشهد امضا کردند. 

این نمایندگان در تذکر خود بر پرهیز از نمایش تصاویر منسوب به ائمه اطهار و شخصیت های مذهبی و مقدسات در فیلم های سینمایی که اخیرا در فیلم رستاخیز مشاهده شده است تاکید کردند. 

«مهرداد بذرپاش» نماینده تهران نیز در تذکر دیگری به «محمدجواد ظریف» وزیرامورخارجه خطاب به وی آورده است «لااقل شما هم برای مصرف داخلی مقدرتر موضع بگیرید» 

«رجب رحمانی» نماینده تاکستان در تذکر خود به ظریف خواستار پاسخ قاطع وی به وزارت خارجه آمریکا و نیز ارائه متن فارسی و انگلیسی توافق ژنو و ضمایم آن به نمایندگان مجلس برای جلوگیری از تفسیر به رای 1+5 و اعضای آن شد. 

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان کشور را «ضرغام صادقی» عضو هیات رییسه مجلس در آغاز جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) قرائت کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار