شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
 محمدرضا ديناروند يكي از پيشكسوتان مطبوعات و ورزش شهرستان شوش ده روز پيش بر اثر عارضه ي قلبي در بيمارستان گنجويان دزفول زير تيغ جراحي رفته و عمل باز قلب انجام داده است .
به گزارش روابط عمومي انجمن روزنامه نگاران ،عباس كرم الهي و داريوش پارسا به عيادت اين پيشكسوت با اخلاق و مؤدب ورزش و مطبوعات شوش رفتند و خاطرات گذشته را با ايشان مرور كردند .
محمدرضا ديناروند از سال 1362 فعاليت خبرنگاري خود را با روزنامه كيهان آغاز نمود و تا زماني كه از شغل شريف معلمي بازنشسته گرديد فعاليت خود را ادامه داد و در اين مدت بيش از 530 خبر و گزارش را در روزنامه كيهان منعكس نمود و هنوز بريده هاي اخبار و گزارش هاي منعكس شده ي خود را حفظ نموده است .
ديناروند قبل از اينكه به مطبوعات علاقه مند شود از دوران نوجواني به فوتبال رو آورد و در تيم هاي ـ شهرستان هاي دزفول و شوش توپ زد و پس از آن در كارنامه ي خود ، مربي گري تيمهاي رده هاي نوجوانان ـ جوانان ـ اميد و بزرگسالان استقلال ـ هما و منتخب شوش در ادوار مختلف را يدك مي كشد و از نظر مسئوليت هاي اجرايي ؛ رياست تربيت بدني ـ رئيس هيئت فوتبال ـ دبير هيئت فوتبال و مسئول كميته ي اجرايي را نيز در كارنامه ي خويش ثبت كرده است .
عباس كرم الهي رئيس انجمن روزنامه نگاران در اين عيادت از تأسيس كانون پيشكسوتان مطبوعات شوش خبر داد و در ادامه گفت : محمدرضا ديناروند ـ عليرضا ياحسن ـ عبدالرضا ياحسن ـ غلامعلي ياحسن ـ مرادعلي رضوان ـ سيد محمود موسوي ـ عيسي خدادادي ـ عليرضا سيلاني ـ عليرضا دهان و عواطف حيدري صدر پيشكسوتاني هستند كه در آينده و پس از برگزاري دهمين دوره ي انتخابات هيئت مديره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران ، تركيب كانون پيشكسوتان مطبوعات شوش را تشكيل مي دهند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار