شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
 همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد امام حسن عسگری (ع)، جمعی از بازنشستگان سال 91 دانشگاه علوم پزشکی اهواز شنبه در آیینی در سالن شهدای دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی  اهوازمورد تجلیل قرار گرفتند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاپور اهواز روزشنبه در این آیین گفت: کار و تلاش در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه سلامت افتخار بزرگی است و افراد با شرافت، با کرامت، متعهد و مومنی در این حوزه به مردم خدمت می کنند.

ˈسید سعید سیدیانˈ افزود: کارکنان حوزه سلامت، به عنوان انسان های متعهد از طریق ارتقای سلامت مردم، روزی حلال به دست می آورند که خود نعمت بزرگی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان دانشگاه باید ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کرده و تجربیات مفید و ارزشمند خود در اختیار نیروهای جوان قرار دهند.

مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این آیین افزود: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داد و انجام هر فعالیتی در منطقه مستلزم هماهنگی با ایران است.

حجت الاسلام ˈآیت عادلی نژادˈ با اشاره به اینکه چیزی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد افزود: بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را برای خلق الله انجام داده است و خدمت به مردم و کمک به حل مشکلات آنها از عبادات محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان براساس تجربه، تصمیمات خود را اتخاذ می کنند و همه جوانب را در نظر می گیرند تصریح کرد: یکی از فرصت های طلایی در این دوران بازخوانی زندگی گذشته است به صورتی که تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

حجت الاسلام عادلی نژاد به تنهایی به عنوان یکی ازآسیب های مهم دوران بازنشستگی شامل تنهایی فیزیکی و فلسفی اشاره کرد و گفت: تنهایی فلسفی به این معنا است که پدرومادری در دوران پیری با اینکه در کنار فرزندان خود زندگی می کنند اما فرزندانش وی را درک نمی کنند.

در پایان این آیین، جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار