شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

پيش از آغاز دیدار تیم‌های نفت آبادان و استقلال تهران، اميد شريفي‌نسب يكي از قديمي‌ترين بازيكنان صنعت نفت آبادان طي مراسمي از سوي باشگاه، خداحافظي خود را از فوتبال اعلام كرد.

به گزارش ایسنا، ديدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختي آبادان آغاز شد كه در دقيقه 9 بازي فونيكه‌سي موفق شد اولين گل نفتي‌ها را وارد دروازه استقلال كند. یرکویچ نیز در دقیقه 23 برای آبی‌پوشان پایتخت گلزنی کرد.

پيش از آغاز بازي رضا چاچا ماساژور سابق تيم‌ملي همچون گذشته با حركات نمایشی، تماشاگران پرشور حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

خداحافظي شريفي‌نسب با مستطيل سبز يكي ديگر از برنامه‌هاي این بازي بود. طی این مراسم کاپیتان نفت آبادان به شدت مورد تشويق تماشاگران آباداني قرار گرفت. اين بازيكن فوتبال خود را از نفت آبادان آغاز كرد و در همين تيم نیز به كار خود پايان داد.

پيش از آغاز بازي تماشاگران آباداني با در دست داشتن بنري كه روي آن نوشته شده بود فونيكه‌سي آقاي گل ايران، اين بازيكن را به گلزني تشويق كردند. گويا اين حمايت باعث شد اين بازيكن در همان دقايق اوليه بازي، خواسته هواداران را برآورده و خود را 20 گله كند

براي تماشاي اين ديدار هواداران از ساعات اوليه صبح پشت درهاي بسته بودند و حدود 15 هزار هوادار در هوای گرم آبادان چند ساعت پيش از شروع بازي، سكوهاي ورزشگاه را پر كردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار