شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۰
اولین دوره آموزشی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شب گذشته به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربقردی استان خوزستان، سرپرست این دانشگاه در اختتامیه دوره آموزشی در محل شرکت لوله سازی اهواز،با اعلام بیش از 350 مدرس در دوره مهارت های عمومی گفت: این دوره با هدف دانش افزایی مدرسان 30 واحد علمی کاربردی استان و آموزش مهارت های عمومی تدریس برگزار شده است. 
سید نوراله حسن زاده با اشاره به اهمیت این آموزش ها برای بالابردن سطح کیفیت تدریس و آموزش در کلاس درس، افزود: این دوره ها پیش نیاز دوره های مهارت های عمومی سطوح پایه یک و دو و سطوح تخصصی 1و2و 3 می باشد که در آینده بر اساس رشته های تحصیلی مدرسان برگزار می شود و سعی داریم این دوره ها را به صورت مستمر برگزار کنیم.
حسن زاده در خصوص آیین نامه جذب مدرسان علمی کابردی گفت: این موضوع در حال پیگیری است و انتظار داریم که به نتایج خوبی دست یابیم.
وی با تاکید بر علم همراه با عمل افزود:ش زیر مجموعه ی دانشگاه جامع علمی کاربردی باید تفاوت هایی را در مهارتی بودن این مجموعه داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی این دوره ی آموزشی که طی سه روز به صورت فشرده در محل شرکت لوله سازی اهواز برگزار شده بود، با حضور استادان برجسته استانی و کشوری و دعوت از ائمه جماعات استان، با همکاری مرکز تربیت مدرس دانشگاه جامع کشور به برگزاری این دوره آموزشی پرداخت.
گفتنی است در این دوره 350 نفر از مدرسان فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان شرکت داشتند که در پایان، گواهی نامه آموزشی شرکت در این دوره را اخذ نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار