شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان:
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حضور منسجم و باشکوه عزم و اقتدار ملی برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی است.
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حضور منسجم و باشکوه عزم و اقتدار ملی برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی است.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل اوقاف و اموخیریه استان خوزستان، اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان  در بیانیه‌ای مردم ولایتمدار و رشید استان خوزستان به ویژه اصحاب وقف و بقاع متبرکه استان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی حماسه و اقتدار یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است: مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان همراه و همگام با سایر اقشار جامعه، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: شرکت مردم مومن  و ولایتمدارمان در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی‌ بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و پاسخی قاطع به دشمنان ایران و ایرانیان خواهد بود.

همچنین عنوان شده است: 22 بهمن یک روز به یادماندنی در تقویم تاریخ این سرزمین، نقطه عطفی است که هرگز با گذر زمان به فراموشی نخواهد رفت و هر ساله با شکوه‌تر از سال گذشته به حیات جاوید و مردمی خود ادامه خواهد داد.

اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی در حساس‌ترین فراز تاریخی خود به سر می‌برد آمده است: توکل، وحدت، همبستگی و یک‌سویی ملت بزرگ ایران و مسئولان و خدمتگزاران واقعی ملت و تبعیت محض از اوامر و منویات مقام معظم رهبری و خدمت خالصانه به ملت تنها راه عبور از این گردنه تاریخی و سرنوشت ساز است.

در پایان این بیانیه با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه نمایش اقتدار، عزم ملی و انسجام یکپارچه ملت ایران برای عبور از صفحه سرنوشت ساز دیگری است از مردم دلیر و حماسه ساز خوزستان، اقشار، اصناف مختلف به ویژه اصحاب وقف، بقاع متبرکه و متولیان موقوفات و واقفان نیک‌اندیش، هیئت‌های امنا بقاع متبرکه و مساجد، جامعه قرآنی و خادمان قرآن و ... جهت حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورده است تا با حضور منسجم و باشکوه بار دیگر عزم و اقتدار ملی را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به نمایش بگذارند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار