شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
روزنامه ی نورخوزستان در ویژه های خود نوشت: تعریض پل سوم که از روز گذشته شروع شد، به حق یکی از حیاتی ترین و اساسی ترین کارها و پروژه های عمرانی استان در گذشته وحال و آینده است چرا که با این تعریض، عمده ترین گره ترافیکی نه تنها اهواز بلکه استان به دلیل قرار گرفتن پل در مسیر تردد خودروهای برون استانی گشوده می شود. 
با توجه به همین اهمیت و ویژگی کار بوده که دکتر مقتدایی که هرگز در مراسم کلنگ زنی شرکت نمی کند چون به اینکار اعتقاد ندارد، در آغاز عملیات تعریض پل حضور یافت و از سوی دیگر، نماینده ولی فقیه در استان هم آنقدر برای اجرای این پروژه اهمیت قائل بود که به قیمت تاخیر انداختن کلاس درسش در مراسم حاضر شد. ضمنا حضور نماینده عالی دولت، فرماندار و مقامات دولتی در پروژه ای که مربوط به شهرداری است، نشانگر تعامل استانداری، شورای شهر و شهرداری است که مسلماً اتحاد این مثلث ثمره شیرینی برای مردم و توسعه این کلانشهر دارد. 
آیت ا... موسوی جزایری در این مراسم گفته است: من از شروع این پروژه خیلی خوشحالم چون گاهی که از روی این پل عبور می کردم تا نیم ساعت در ترافیک می ماندم و خدا خیر بدهد به تمام کسانی که برای این قبیل کارها زحمت می کشند، از افراد گمنام در شهرداری که نامی از آنها نیست تا شهردار و همکارانش. وی از شهردار خواست که با کمک استاندار و معاون استانداری به ادامه اینگونه پروژه ها اهتمام ورزد. 
دکتر مقتدایی هم در این مراسم گفت: این پروژه از کارهای مورد تایید من است، بخصوص اینکه کار به یکی از قوی ترین و موفق ترین پیمانکاران سپرده شده است. 
استاندار خوزستان با اشاره به انتخاب سیاحی به عنوان معاون عمرانی گفت : انتخاب این فرزند خوزستان با هدف ایجاد تحرک و تحول در کارهای عمرانی بوده چون او ارتباطات قوی و خوب درون استانی و برون استانی دارد و قادر است مشکلات مردم را رفع کند، استانداری هم وظایف خود را انجام می دهد. 
دکتر مقتدایی این را هم گفت که من یک آدم سیاسی هستم اما سیاسی کاری نمی کنم، مباحث عمرانی هم جزو دغدغه های من است. وی توصیه کرد کسانی که پيگير پروژه های عمرانی هستند به دنبال کارهای ماندگار باشند. 
استاندار خطاب به مسئولان پروژه و نیروهای مرتبط با پروژه تعریض پل سوم گفت: علیرغم اینکه در هیچ کلنگ زنی شرکت نمی کنم اما امروز آمدم و در این برنامه شرکت کردم، لذا حواستان جمع باشد هر روز صبح و شب یعنی روزی دو مرتبه از روی این پل عبور می کنم و هر روز مشق هایتان را خط می زنم، مواظب باشید عقب نمانید. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
comment
0
1
comment فقط لطفا هزينه نهايي شده را بگيد چقدر شد ؟ ده ميليارد و نيم [...] يا نه ميليارد و نيم روزنامه يا هفت ونيم طرح مطالعاتي ؟!!
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
comment
0
0
comment بالاخره معلوم شد چقد قراره برای تعریض پل سوم هزینه بشه؟ 5 میلیارد؟ 10 میلارد؟ 17 میلیارد ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
comment
0
1
comment اگر قيمت غير از ان قيمت اعلام شده در مناقصه است كه قرارداد غير قانونى است [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار