شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد به منظور نشان دادن پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی به طور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، حجت الاسلام سید "یعقوب طباطبایی" در جمع مرزبانان خوزستان، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کرد.
وی یادآوری کرد: ظلم و فساد، حیف و میل کردن اموال عمومی، انعقاد قراردادهای ننگین، فساد درباریان، تجزیه بخش هایی از ایران موجب برچیده شدن ظلم و فساد این رژیم شد.
امام جماعت ستاد فرماندهی مرزبانی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی انقلاب اسلامی ایران را منشاء اتحاد و یک دلی مردم کشور بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به کشورمان هویت دیگری بخشید.
این مقام مسئول در مرزبانی استان، با برشمردن فداکاری ها و ایثارگری های ملت و حق طلبی های ملت به رهبری امام خمینی(ره)، افزود: بی گمان پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی به امام خمینی(ره) و امت اسلامی ایران بود.
حجت الاسلام "طباطبایی" افزود: شرکت پورشور مردم و نیروهای مسلح در مراسم های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در 35 سال گذشته نشان داده اند که پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند و این پیشتیبانی را امسال نیز پرشور تر از گذشته به دشمنان نظام اسلامی گوشزد خواهند نمود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، یا تاکید مجدد بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اضافه کرد: حضور مردم تمامی توطئه های دشمنان را در 35 سال گذشته نقش بر آب کرده و امسال نیز مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار