شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
سیدشکرخداموسوی:
سیدشکرخداموسوی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک ایام‌ا... دهه فجر از مردم انقلابی استان خوزستان به ویژه مردم حوزه انتخابیه ی خود دعوت کرد حضوری پرشور در راهیپمایی 22 بهمن ماه داشته باشند.
سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز ،باوی،حمیدیه و کارون مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک ایام‌ا... دهه فجر از مردم انقلابی استان خوزستان به ویژه مردم حوزه انتخابیه ی خود دعوت کرد حضوری پرشور در راهیپمایی 22 بهمن ماه داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی سیدشکرخداموسوی:متن این بیانیه به شرح زیر است:
بهمن ماه یادآور مجاهدت های بزرگ قائد آزادی خواه معاصر، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که لبيك مردم ایران اسلامی به ایشان در بهمن 57 همان صدايي است كه امروز از حنجره تمامي آزادي خواهان دنيا شنيده شده و شنیده مي شود.
کودتا ، تطمیع و انحراف برخی دولتمردان ، ترور کور بهترین فرزندان انقلاب ، کلید زدن پروژه اسلام هراسی ، فتنه انگیزی در مناطق قومی ، آغاز جنگ نابرابر و ظالمانه تحمیلی به مدت هشت سال ،تحریم های همه جانبه اقتصادی ، سیاسی و تکنولوژیکی آخرین حربه استعماری غرب در میدان مبارزه با انقلاب اسلامی بر علیه ملت انقلابی ایران در طول سال های گذشته است که خوشبختانه باتدبیر و درایت رهبر عزیز انقلاب و استقامت مردم این تحریم ها و توطیئه ها یکی بعداز دیگری ناکام ماندند.

شکی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ایمان و اخلاص ، وحدت و یکپارچگی و با هدایت حضرت امام روح ا... به دوران تیره سلطنتی پایان داد و این کشور را به کشوری انقلابی مبدل ساخت که در آن مستضعفان و کوخ نشینان عزتمند شدند.

اینجانب ضمن تبریک دهه مبارک فجرو فرارسیدن سی و ششمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تمامي مردم ولايتمدار و با بصيرت استان خوزستان به ویژه مردم عزیز و بزرگ شهرستانهای اهواز،باوی،حمیدیه و کارون دعوت به عمل مي آورم که باحضور يكپارچه خود در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن یک بار ديگر همه باهم حقانيت ، صلابت و ايستادگي خود را در برابر مستكبران غرب و شرق و پايبندي خود را به آرمانهاي بلند امام راحل و رهبري فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي به منصه ظهور برسانيم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
comment
0
0
comment سلام . لطفاً از پایگاه خبری NewsOfAhwaz.blogfa دیدن فرمایید . باتشکر .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار