اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹
محمدرضا مکوندی : اصرار صدا و سیمای ضرغامی بر پخش قسمت های جدید سه ریال سرزمین کهن تاکیدی بر ایجاد تشتت و اختلاف اندازی قومی در کشور و توهین های مکرر به قوم شریف بختیاری است.
متاسفانه دراین سه ریال که کاملا با اهداف قوم پرستانه کارگردان قوم زده آن کمال تبریزی با روایت هدفدار وکذب تاریخ در ضدیت با بختیاریها ساخته و درحال پخش است هجمه های مکرری به حیثیت و هویت قوم بختیاری و خطاب نمودن قوم با عزت بختیاری با القاب ناپسند و نادیده گرفتن نقش موثر بختیاریها در تحولات یکصد ساله اخیر کشور همراه شده است.

به نظر می رسد  صدا و سیما در آستانه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن برطبل اختلافات قومی می زند و قوم شریف بختیاری که صفحات کتابش مملو از وطن پرستی و دینداری است را با القاب ناپسند خطاب و توصیف می نماید.
از مشاور محترم اقوام رییس جمهوری که تاکنون در قبال این هجمه صدا و سیما به قوم بختیاری عکس العملی نشان نداده خواهان موضع گیری قاطع و شفاف هستیم
از هیات نظارت برصدا و سیما درخواست اکید برخورد با مدیریت صدا و سیما و توقف پخش این سه ریال تفرقه افکنانه داریم
از کلیه نمایندگان اقوام در مجلس شورای اسلامی درخواست اکید داریم در جهت تقویت وحدت اقوام ایرانی ورد هرگونه سوءاستفاده دشمنان از این خبط محض و مغرضانه صدا و سیما در جلوگیری از ادامه پخش این سه ریال قاطعانه اقدام و از مردم رنجیده قوم بختیاری حمایت و دلجویی نمایند.
این مهم نشان از استفاده ابزاری تفکر افراد خاص در جهت هجمه حساب شده به بختیاریهاست آن از برنامه معتضد و دیگر نمونه واضح و دردآور آن سریال سراپا دورغ پردازی سالهای مشروطه بوده است و سعی در نادیده گرفتن سهم سترگ بختیاری ها در پایان دادن به استبداد قاجاریه بوده.
آقای ضرغامی وارد بازی خطرناکی با قوم بختیاری شده اید یا دانسته به حیثیت بختیاری ها می تازید یا ندانسته . انتظار می رود با توقف پخش این روایت کذب تاریخی و بازنگری درساخت برنامه های اختلاف انداز از اهالی ایل بختیاری نیز شخصا عذرخواهی کنید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
comment
0
2
comment همین که به این اعتراض اقوام مختلف نسبت به توهین ها پاسخی داده نمیشه خودش بزرگترین تهدید خاموش برای آینده ایران خواهد بود.
comment
رضا آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
0
1
comment بختاریها خوشنامترین سلسله ایران یعنی سلسله زندیه را پایه گذاری کردند ، در انقلاب مشروطه و پایان دادن سلسله ننگین قاجار نقش اساسی داشتند ولی در صدا و سیمای ما فقط به [...]خان و [...]خان و میرزا[...]،[...]و ..... اشاره می شود و در انعکاس مبارزات سردار اسعد،علیمردان خان، صمصام السلطنه و ... هیچ اثر هنری تولید نکرده است.اگر به یک فلسطینی در یکی از رسانه های بیگانه توهین می شد صدا و سیما چه کارها که نمی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار