شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت تخصصی جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری دوره یک روزه "روابط عمومی الکترونیک" از سوی جهاد دانشگاهی و با همکاری استانداری خوزستان خبر داد.

ندا شفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: با افزایش و توسعه روزافزون فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات، نیاز سازمان ها و ادارات مبنی بر استفاده از این فناوری ها برای تعالی و توسعه اهداف سازمانی نیز افزایش یافته است.

وی افزود: از آنجا که روابط عمومی ها به عنوان شاهرگ حیاتی و پل ارتباطی درون و برون سازمانی محسوب می شوند، لزوم ارتقای این واحد برای بهره مندی از کلیه ابزارها و دانش ها امری اجنتاب ناپذیر است. به این ترتیب و با هدف بهره مندی از آموزش بهینه و استفاده از دانش حداکثری در راستای تقویت زیرساخت های ارتباطی و علمی همگام با علوم نوین، دوره آموزشی یک روزه ای با عنوان "روابط عمومی الکترونیک" در تاریخ هشتم اسفندماه و با حضور دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه های کشور در اهواز برگزار می شود.

شفیعی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان و با همکاری استانداری برگزار می شود، تصریح کرد: دکتر محمد سلطانی فر، دکترای روزنامه نگاری، رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت ارشاد، مدیر تحقیقات رسانه ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و همچنین دکتر علی گرانمایه پور، دکترای ارتباطات، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و از اساتید برجسته دانشگاه های تهران در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در این دوره آموزشی به ارائه مطالب می پردازند.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها و ادارات استان و همچنین دانشجویان رشته های مرتبط برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا تاریخ اول اسفندماه با مراجعه به مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان به آدرس اهواز، ضلع جنوبی استادیوم تختی، جنب خیابان غله مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه به حاضران در این دوره آموزشی گواهی پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی ارائه می شود، ادامه داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 3361980 و 3361135 تماس بگیرند. دوره آموزشی روابط عمومی الکترونیک هشتم اسفندماه از ساعت 9 صبح در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار