شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
دانشگاه شهیدچمران اهواز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و يوم الله 22 بهمن بيانيه‌اي صادر كرد.
 
به گزارش شوشان در اين بيانيه آمده است:
 
"وَ الْفَجْرِ وَ لَيالٍ عَشْرٍ"
لحظات دل‌انگيز ورود امام عظيم‌الشأن انقلاب (ره) به ميهن اسلامي و دهه مباركه فجر سال 57 که همواره با ياد شهيدان گلگون كفن انقلاب و عزم پولادين زن و مرد ايراني براي سرنگوني رژيم منحوس طاغوت همراه بود، هیچگاه از یاد نخواهد رفت. ملت سرافراز ايران فراموش نمي‌كند كه انقلاب اسلامي تحقق وعده الهي و مصداق بارز آیه كريمه «ان تنصر الله ينصركم و يثبت اقدامكم» بود.
 
 22 بهمن ماه، روز برتری قدرت اراده الهی بر مكر دشمنان و ياد آور نقش آفرينی عقيده، در ميدان مبارزات رهايی بخش و شاهد توانايی دين در حركت آفرينی، شور گستری، اميد بخشی و بيدادگری تحت زعامت بزرگ مرد تاريخ جهان اسلام بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی (ره) است، با گذشت 35 سال از عمر پربركت انقلاب اسلامی آنچه وابستگان به نظام سلطه و ايادی استكبار جهانی شاهد آن بوده اند، اقتدار و سربلندی اين انقلاب است كه در سايه رهنمودهای حكيمانه حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت ا... خامنه ای (مدّ ظلّه العالي) و آگاهی و بصيرت ملت قهرمان ايران محقق شده است.
 
مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و پنج سال گذشته، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد. کشوری که در عصر طاغوت از نبود کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه جانبه، یک به یک پله‌های ترقی را می‌پیماید.
 
اکنون سی و پنج سال از آن فجر پیروزی باشکوه می‌گذرد ایران و ایرانی سربلند و پیروز، به رهبری ابرمردی دیگر از تبار روح الله در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، علمی و ... می‌درخشند.
 
جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تبريك فرا رسيدن سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، آحاد ملت شريف ايران به خصوص هم استانی های انقلابی را به حضور پرشور در راهپيمايي یوم ا... 22 بهمن دعوت مي‌نمايد  تا یک بار دیگر با حضور پرصلابت در این همایش، تبلور حماسه سیاسی و اقتصادی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام بکشند و چشم جهانیان را خیره نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار