شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی خوزستان از نظر کیفیت و تنوع در مقایسه با سایر نمایشگاه‌های برپا شده در کشور متمایز است و برتری در این حوزه محسوس است.

امید حاجتی در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خوزستان اظهار کرد: این نمایشگاه در شرایط خوبی برگزار شده است و از نظر زمان‌سنجی فرصت مناسبی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نمایشگاه‌های زیادی در سطح کشور با این موضوع شرکت کرده‌ام ولی این نمایشگاه از نظر کیفیت و تنوع در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و به این دلیل از تلاش‌های انجام شده در این حوزه تشکر می‌کنم.

حاجتی، با اشاره به این که خوزستان توانمندی بسیار زیادی در این حوزه دارد، گفت: خوزستان در حوزه صنایع دستی توانمندی زیادی دارد و برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند تاحد زیادی توانمندی خوزستان را در این زمینه معرفی کند.

او همچنين، با بيان این که برای صنایع دستی برنامه‌ریزی زیادی نیاز است، گفت: اصلی‌ترین روشی که می‌توان به وسیله آن مقوله اشتغال را در روستاها و مناطق محروم برطرف کرد صنایع دستی است و در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان باید برنامه ارايه کند و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تاکید کرد: می‌توان با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان برای سامان‌دهی صنایع دستی اقدامی انجام دهیم و در سایت‌های تاسیس شده این صنایع را جای دهیم.

وی خاطرنشان کرد: منتظر ارايه برنامه از سوی اداره کل میراث فرهنگی برای اجرا در حوزه صنایع دستی هستیم و در این زمینه از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار