شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
همزمان با ایام مبارک دهه فجر مجتمع مسکونی 40 واحدی فجر 1 و 2 در منطقه کارون اهواز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 مدیرعامل  شرکت  ملی مناطق نفتخیز جنوب این مراسم تامین مسکن کارکنان را یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت این شرکت عنوان کرد.

حمید بورد گفت: با اجرای طرحی جامع در صدد هستیم تا علاوه بر زمان بندی استفاده کارکنان از منازل سازمانی در راستای صاحب خانه شدن تمامی کارکنان شرکت با مشارکت صندوق بازنشستگی و بانک مسکن اقدام شود. 

وی افزود: در این ارتباط توافقات اولیه صورت گرفته و این درحالی است که مطالعات ارتقای منازل مسکونی قدیمی مناطق کارون و خرمکوشک به ساختمان های بلند مرتبه ،انبوه و جدید را نیز در برنامه داریم. 

بورد مجتمع 40 واحدی کارون را یک پروژه مناسب و با کیفیت خواند و اظهار کرد: در صددیم در آینده نزدیک و با بررسی طرح های مطالعاتی، حدود 500 واحد مسکونی در منطقه کارون احداث شود. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه برنامه های خوبی در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رفاهی در دستور کار شرکت است، گفت: کارکنان مناطق نفتخیز جنوب استحقاق خدمات بهتر و مناسب تر را دارند که اقدامات خوبی در زمینه تسهیلات ارایه شده به کارکنان در زمینه سفرهای سیاحتی و زیارتی، استفاده از باشگاه ها و منازل سازمانی در شرکت خدمات رفاهی نفت در دست اجراست.

بورد با بیان اینکه مجموعه شرکت خدمات رفاهی نفت حلقه ای از زنجیره تولید است، اظهار کرد: اقدامات این شرکت در راستای خدمات رسانی به کارکنان مناطق نفتخیز جنوب در سال جاری نسبت به سال های اخیر بیش از 30 در صد رشد داشته که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

همچنین مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت با اشاره به اینکه تعداد منازل سازمانی موجود در اهواز سه هزار و 250 واحد است گفت: بیش از 40 درصد این منازل بالای 70 سال قدمت دارند که افتتاح مجتمع 40 واحدی فجر 1 و 2 آغازی برای انبوه سازی و ایجاد امکان استفاده طیف وسیعی از همکاران از منازل سازمانی است.

محمد نریمسازاد درباره جزییات این پروژه اظهار کرد: این پروژه که مقدمات اجرای آن از سال 1389 فراهم شد، در زمینی به مساحت یک هزار و 600 مترمربع با زیر بنای پنج هزار و 500 متر مربع در دو بلوک 20 واحدی و با زیر بنای مفید هر واحد 135 مترمربع احداث شده است.

وی افزود: در ساخت این مجتمع تمامی مقررات ملی ساختمان و نکات ایمنی رعایت و برای ساخت آن 42 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است. 

در این مراسم تعدادی از مدیران ستادی و مدیران عامل و روسای واحدهای مختلف شرکت های تابع حضورداشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار