شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تعاونی های توسعه عمران روستایی بزودی در استان تشکیل می شود.
هوشمند صفائی بر ضرورت برنامه ریزی برای کار در بخش تعاون تاکید کرد و از برنامه برای طرح توسعه عمران شهرستان ها خبر داد. 

وی گفت: در اجرای طرح توسعه عمران شهرستان ها، یک منطقه را به عنوان شهرستان پایلوت در نظر می گیریم و با نمایندگان مردم، فرماندار و افراد خیر تشکیل جلسه خواهیم داد و توجیه می کنیم تا شرکت های توسعه عمران روستایی که مصوبه ای قانونی است و به ما تکلیف شده است راه اندازی شوند.

صفایی خاطرنشان کرد: تعاونی هایی که از سرمایه های اندک مردم تشکیل می شوند و ما هم از طریق بانک ها کمک مالی می کنیم.

وی لزوم ساماندهی واحدهای مشاغل خانگی و تشکیل تعاونی های پشتیبان برای این واحدها و خرید مواد اولیه آن ها را یادآور شد و با اشاره به تولیدات متنوع تعاونی ها و امکانات بسیاری که در استان وجود دارد، خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالای تعاونی ها در نیمه ی دوم اسفند امسال شد.

این مقام مسوول با اشاره به همکاری نکردن برخی بانک ها گفت: منابعی که در اختیار بانک ها است و دراین زمینه مساعدت نمی شود موجب آسیب هایی به استان و مردم می شود که دراین راستا ضروری است کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری و نیز تخصصی را راه اندازی کنیم. 

صفائی گفت: امروز یکی از نگرانی های نمایندگان مردم در مجلس بیکاری است. مردم به نمایندگان مراجعه می کنند و از آنان انتظار دارند و بنابراین ما اگر طرح خوب و قابل دفاع ارایه کنیم همه مسوولان از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس پشتیبانی می کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار