شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان از صدور 112 هزار سند مالکیت در 10 ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.
 مهدی‌ اقبال صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان که در اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در 10 ماه امسال 112 هزار و 418 سند مالکیت در سراسر خوزستان صادر شد.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته 91 هزار و 164 سند مالکیت در سراسر خوزستان صادر شده بود که 23 درصد سال جاری رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان بیان کرد: همچنین 7 هزار و 320 سند مالکیت برای پرونده‌های روستایی در سراسر استان خوزستان صادر شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که قصد خرید املاک و خودرو را دارند به استناد ماده یک هزار 287 قانون مدنی از طریق دفترخانه‌های رسمی ثبت اسناد و املاک در شهرهای مختلف اقدام نمایند تا در آینده مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

وی اظهار داشت: همچنین در اجرای قانون تعیین تکلیف زمین‌های فاقد سند مالکیت نیز تا کنون 58 هزار 695 پرونده تشکیل شده است.

اقبال گفت: در اجرای قانون تعیین تکلیف زمین‌های فاقد سند مالکیت اهواز با تشکیل 17 هزار و 635 پرونده رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان خوزستان دارد.

به گفته وی، شهرهای دزفول با 10 هزار 71 پرونده و ایذه نیز با 7 هزار 629 پرونده رتبه‌های بعدی تشکیل پرونده برای اجرای قانون تعیین تکلیف زمین‌های فاقد سند مالکیت را دارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان تصریح کرد: تا کنون برای 31 هزار 443 پرونده قرار کار‌شناسی صادر شده است و 4 هزار و 236 پرونده نیز رأی مربوطه برای صدور سند صادر شد که در حال طی کردن مراحل آن هستند.

اقبال با بیان اینکه برآورد ما کمتر از این میزان پرونده بود،گفت: به محض اینکه کار کار‌شناسی بر روی پرونده‌ها انجام شود برای صدور سند اقدام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار