شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان با گله‌مندي از اظهارات ماجدي، سرپرست تيم استقلال تهران گفت: ماجدي بايد در كلامش حقوق و احترام به ديگران را رعايت كند و من انتظار بيشتري از او دارم.
 
حسين فركي در ابتدا درباره ديدار تيمش مقابل نفت تهران اظهاركرد: از قبل هم گفته بودم كه پنج بازي آخرمان هر كدام شرايط خاص خود را دارد و از اهميت بالايي برخوردار هستند و مطمئنا هر چه از تعداد اين پنج بازي كمتر مي‌شود، اين شرايط حساس‌تر مي‌شود.
 
وي بيان‌كرد: بازي با نفت تهران هم براي ما حساس است و انشاالله كه شاهد بازي خوبي باشيم. هر دو تيم از تيم‌هاي خوب فصل سيزدهم ليگ برتر كشور هستند و هر دو تيم از بازيكنان خوبي بهره‌مند هستند و جايگاه اين دو تيم در جدول اين موارد را تاييد مي‌كند.
 
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين‌كه نفت و فولاد هميشه به دنبال فوتبال بازي كردن بوده‌اند، افزود: اين ديدار بسيار اهميت دارد و مي‌تواند خيلي از چيزها را در جدول مشخص كند و اميدوارم از اين بازي بتوانيم با موفقيت عبور كنيم.
 
وي همچنين درباره كيفيت ليگ 16 تيمي عنوان‌كرد: از ليگ 16 تيمي انتظار ديگري داشتم ولي مطمئنا باتوجه به اين‌كه در سال منتهي به جام جهاني هستيم، ليگ 16 تيمي به برنامه‌ريزي‌ها كمك كرد، چرا كه اگر غير از اين بود مشخص نبود چه اتفاقاتي پيش بيايد.
 
فركي ادامه‌داد: به هر حال انتظارم از ليگ 16 تيمي اين بود كه كيفيت بازي‌ها كمي بالاتر باشد، چرا كه قاعدتا مجموعه بازيكنان باكيفيت‌تر در تيم‌ها بيشتر مي‌شود ولي شاهد بوديم كه بازي‌هاي اين ليگ چندان چنگي به دل نزد. اميدوارم ليگ 16 تيمي تاثير مثبتي داشته باشد و اگر قرار است سال آينده هم ليگ با 16 تيم و با چنين كيفيتي برگزار شود، چه فرقي با ليگ 18 تيمي دارد؟
 
وي در ادامه درباره تاخير ديدار فولاد و استقلال تهران باتوجه به درخواست قلعه‌نويي از سازمان ليگ گفت: قلعه‌نويي درباره تعويق بازي تيمش با ما در 16 فروردين‌ماه درخواستي از ما نداشت، بلكه درخواست او از سازمان ليگ بود كه به هر حال ما هم باتوجه به برنامه اعلام شده، نظر خودمان را داريم و مخالف تاخير در اين ديدار نبوديم.
 
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان‌كرد: در هر صورت ما با تعويق اين ديدار موافق هستيم، البته مشروط به اين‌كه سازمان ليگ ما را هم در نظر بگيرد، چرا كه برنامه‌ريزي به صورتي است كه اگر بازي يك روز با تاخير برگزار شود از آن طرف هم اين حق ما است كه باتوجه به بازي‌هاي بعدي‌مان از خودمان دفاع كنيم، چرا كه بازي آخر ما با گسترش فولاد تبريز است و از كجا معلوم كه اين ديدار قهرماني را مشخص نكند؟ به هر حال بايد از قبل در جريان هر اتفاقي مبني بر تغيير برنامه باشيم، ضمن اين‌كه هيچ وقت مخالف تعويق اين بازي نبوده‌ايم. تيم ما و استقلال تهران به عنوان نمايندگان ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا هستند و اين حق را براي خودمان و آن‌ها قايل هستيم.
 
وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه نظرتان درباره اظهارات ماجدي، سرپرست استقلال تهران در خطاب به شما مبني بر اين‌كه "نمي‌دانم چرا مربيان درخصوص تعويق بازي‌ها صحبت مي‌كنند؟" چيست؟ گفت: اولا كه مربيان در اين خصوص اظهارنظر مي‌كنند، چرا كه اين درخواست قلعه‌نويي بوده است و اين مربي است كه هميشه تصميم اول را مي‌گيرد. ضمن اين‌كه من در هيچ جايي مخالفتم را نسبت به تعويق اين بازي اعلام نكرده‌ام و به ماجدي كه فردي فوتبالي است، مي‌گويم كه از او انتظار بيشتري دارم.
 
فركي عنوان‌كرد: اگر ماجدي اظهارات من را در اين باره در جايي خوانده است، بايد بگويم كه اولا من در جايي اشاره به مخالفت نداشته‌ام، دوما ماجدي به عنوان يك فرد فوتبالي بايد بداند كه اين مربي است كه درباره اين موضوع اظهارنظر مي‌كند و او به عنوان يك سرپرست بايد نظر سرمربي را دنبال كند.
 
وي ادامه‌داد: سوم اين‌كه ماجدي فردي فوتبالي است و از او نسبت به سرپرست تيم‌هاي ديگر كه فوتبالي نيستند، بيشتر انتظار مي‌رود. به هر حال بهتر است او به عنوان سرپرست استقلال در كلامش حقوق و احترام ديگران را رعايت كند. چهارم اين‌كه اگر او اين اظهارات را در پاسخ به سوال خبرنگاري كه به او گفته است فركي چنين اظهاراتي داشته، گفته است بازهم ايراد چهارم به او وارد است، چرا كه او به عنوان يك سرپرست نمي‌تواند صرف اين‌كه خبرنگاري چنين سوالي از او پرسيده است اين‌گونه جواب دهد و اگر او در جريان كامل صحبت‌هاي من نبوده است، بايد اطلاعات خود را كامل مي‌كرد و بعد پاسخ مي‌داد. ماجدي بايد بداند درمورد چه كسي صحبت مي‌كند، چرا كه او مي‌داند ما هيچ وقت از چارچوب احترام خارج نشده‌ايم، ضمن اين‌كه هميشه احترام متقابل بين ما وجود داشته است.
 
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان‌كرد:‌ انتظار من از ماجدي به عنوان يك دوست اين بود كه اين موضوع را بررسي و بعد صحبت مي‌كرد. ما هميشه با استقلال، قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده احترام متقابل را داشته‌ايم و خودمان هم شرايط جام باشگاه‌هاي آسيا را درك مي‌كنيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار