شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
اعتراض خبرنگاران به عدم‌حضور ويسي در كنفرانس خبري؛
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا مي‌توانيم شاهد بازي خوبي از سوي هر دو تيم استقلال و داماش باشيم.
سيداكبر پورموسوي در كنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار اين تيم مقابل داماش گيلان اظهار كرد: تقريبا به آخر راه رسيده‌ايم و همان طور كه براي اين بازي ما از داماش شناخت داريم، آن ها نيز از تيم ما شناخت دارند.
 
وي بيان كرد: تيم داماش متشكل از بازيكنان باتجربه و جوان است و جزو تيم هايي است كه تاكنون خوب فوتبال بازي كرده و فوتبالش سالم است كه باتوجه به اين موضوع اين اميدواري به وجود مي‌آيد كه فردا بتوانيم شاهد يك فوتبال خوب از سوي هر دو تيم باشيم.
 
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باتوجه به نتايجي كه تيم‌هاي رده‌هاي هشتم و نهم جدول طي يكي، دو هفته اخير به دست آورده‌اند، اين اميدواري در ما به وجود آمده است كه سه امتياز اين بازي را به دست آوريم و چشم به سه بازي پاياني‌مان داشته باشيم تا جايگاه بهتري را كسب كنيم.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا رفتن مبعلي مي‌تواند براي تيم مشكل‌ساز باشد؟ عنوان كرد: در اين كه مبعلي بازيكن بزرگ و باتجربه‌اي است، شكي نيست و زحمات بسياري براي ما كشيد ولي قطعا در موفقيت تيم و جايگاه‌مان در جدول، او به تنهايي نقش نداشته است و نفرات ديگري هم نقش داشته‌اند و مي توان گفت جانشين خوبي براي مبعلي داريم.
 
پورموسوي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال هنوز استرس ماندن در ليگ را دارد؟ گفت: به هر حال ما به سه امتياز اين بازي نياز داريم تا جايگاه‌مان را استحكام بخشيم و اميدواريم در سه هفته پاياني سير صعودي داشته باشيم.
 
وي درباره غايبان تيمش در اين بازي عنوان كرد: سهراب بختياري‌زاده و سيدعلا خلف زاده را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. بختياري زاده بعد از بازي با سپاهان مصدوم شد و به تهران رفت و زير نظر دكتر نوروزي به فيزيوتراپي پرداخت. او ديروز به اهواز آمد و هنوز از شرايط بدني عقب است.
 
به گزارش ايسنا، پيش از آغاز اين كنفرانس يكي از خبرنگاران باتوجه به عدم حضور عبدالله ويسي در نشست خبري براي چندمين بار، سالن كنفرانس را به نشانه اعتراض ترك كرد و بعد از آن نيز چند خبرنگار نسبت به اين موضوع اعتراض خود را به سخنگوي باشگاه اعلام كردند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار