شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
حمیدرضا اکبری (‌شروه)  اظهار كرد: این دوره با دوره‌های گذشته متفاوت خواهد بود و در حوزه شعر از هر شاعر چهار شعر حداکثر یک صفحه‌ای و  در حوزه  داستان نيز داستان‌هاي 200 کلمه‌ای می‌توانند شرکت داشته باشند.

وي گفت: در حوزه داوری نیز تغییراتی ايجاد كرده‌ايم تا داورانی که همیشه در کنار ما بوده‌اند در این دوره به عنوان مهمان ویژه برای شرکت‌کنندگان شعرخوانی و داستان‌خوانی كنند.
 
اكبري، با بيان اين كه از بزرگان ادبی کشور نیز دعوت خواهد شد تا در کنار نسل جدید ادبی حضور پیدا کنند، خاطرنشان كرد: در این دوره بزرگداشتی نیز از یکی از بزرگان ادبیات داستانی چند دهه ایران خواهیم داشت.  دبیري این دوره جایزه نیز بر عهده جمال ‌بیگ خواهد بود که دبیر انجمن شعر فراگفتار است. 
 
مؤسس جایزه ادبی لیراو ادامه داد: در چهارمين دوره جايزه ادبي ليراو ما از یک سایت و ناشر فعال در حوزه ادبیات معاصر ایران نيز قدردانی خواهیم كرد.

وی تاكيد كرد: متاسفانه نشر نصیرا و مس که قرار بود کتاب برگزیدگان دور سوم را چاپ كنند به یک باره شانه خالی کردند. ذکر این نکته جهت اطلاع برگزیدگان سومین دوره لازم بود تا دلیل عدم چاپ کارهایشان را بدانند و در جریان قضایا قرار بگیرند. به زودی فراخوان و شرایط شرکت در این دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

اکبری در خصوص نام «لیراو» به خبرنگار ایسنای خوزستان توضیح داد: «لیراو» نام بلوکی در کنار خلیج فارس است که در سال ۱۳۷۴ به چهار دهستان لیراوی شمالی، لیراوی میانی، لیراوی جنوبی و حومه در شهرستان دیلم (استان بوشهر) تقسیم شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از تاریخ این ناحیه از ایران زمین و مناطق تاریخی و تحولات آن می‌توانید به کتاب "هفت شهر لیراوی و بندر دیلم" نوشته علی‌رضا خلیفه‌زاده مراجعه كنند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار