شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۸

به مناسبت دومین هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز، دو نمایشگاه عکس در این دانشگاه در حال برگزاری است.، نمایشگاه عکس باغبانی در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد. در این نمایشگاه که به همت انجمن علمی دانشجویی گروه باغبانی برگزار شده است، حدود 80 قطعه عکس در سایز نمایشگاهی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه عکسها جلوه های زیبایی از باغهای میوه و مرکبات، کشتزارها و اراضی باغی و کشاورزی را به نمایش می گذارند.

نمایشگاه عکس باغبانی تا روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه صبحها ویژه خواهران و بعد از ظهر تا ساعت 18 ویژه برادران آماده بازدید علاقه مندان است.

همچنین به مناسبت دومین هفته فرهنگی نمایشگاه عکس در غرفه زیباییهای شهر اهواز با عنوان «اهواز از نگاه دوربین» به همت انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی شهری و سازمان زیباسازی شهرداری اهواز برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از 70 قطعه عکس که توسط دانشجویان رشته جغرافیا و اعضای انجمن علمی این گروه با موضوع جلوه های زیبایی از کلانشهر اهواز، رودخانه کارون، نورپردازی‌، شبهای اهواز و ... به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در بخشی از این نمایشگاه، عکسهای برتر با موضوع معضلات شهری که در جشنواره انجمنهای علمی سال گذشته نمایش داده شده بود، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

آلودگی رودخانه کارون، ترافیک، آبگرفتگی معابر، دستفروشی، مبلمان شهری و ... از جمله موضوعاتی است که در عکسهای این بخش از نمایشگاه که توسط دانشجویان گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری تهیه شده اند، بیشتر به چشم می خورد.

به بهترین عکس انتخاب شده از نگاه دانشجویان، هدیه ای از سوی انجمن علمی دانشجویی جغرافیا اهدا می شود.

این نمایشگاه تا روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 18 هر روز آماده بازدید علاقه مندان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار