شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

شوشان: رييس اتحاديه مشاورين املاك خوزستان با بيان اين‌كه قيمت در بازار مسكن فعلا متعادل است، گفت: قيمت‌هاي واقعي اجاره‌بها و خريد و فروش مسكن با آغاز جابه‌جايي‌ها در اوايل تيرماه مشخص مي‌‌شود.

بهرام نوذري در گفت‌وگو با ایسنا، اظهاركرد: هر چه قيمت اجاره‌ و خريد و فروش مسكن ارزان‌تر باشد به نفع مشاوران املاك است؛ زيرا اين موضوع موجب افزايش قدرت خريد مردم و افزايش مراجعه مردم به بنگاه‌داران مي‌شود.

وي افزود: تلاش همه مشاوران املاك اين است كه نرخ‌هاي مختلف در بازار مسكن را كاهش دهند.

نوذري تصريح‌كرد: در حال حاضر بسازبفروش‌ها مسكن خود را با قيمت‌هاي واقعي ارايه مي‌دهند اما در اين ميان فروشندگان غيرواقعي يعني كساني كه به صورت واقعي قصد فروش ندارند، قيمت‌هاي غيرواقعي و بالايي را براي مسكن خود در نظر مي‌گيرند.

وي عنوان‌كرد: هر ساله از نيمه اسفند تا نيمه فروردين‌ماه وضعيت بازار مسكن بهتر مي‌شود. در اين فصل، ميزان معاملات خريد و فروش يا اجاره سير نزولي پيدا مي‌كند اما از اوايل تيرماه با تعطيلي مدارس و آغاز جابه‌جايي‌ها، معاملات خريد و فروش يا اجاره مسكن رونق مي‌گيرد.

رييس اتحاديه مشاورين املاك خوزستان با اشاره به كاهش تعداد معاملات و قراردادهاي اجاره و خريد و فروش مسكن دراين روزها، خاطرنشان‌كرد: در اين ماه‌ها هيچ مستاجري جابه‌جا نمي‌شود و تمام جابه‌جايي‌ها از تيرماه آغاز مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار