شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
اجراي پروژه هاي عام المنفعه با اعتباري بيش از 10 هزار ميليارد ریال
با وجود اين که مسئوليت اصلي اين شرکت توليد و استخراج نفت و گاز براي مصارف داخلي و صادرات است اما نگاه مديران صنعت نفت رسيدن به توسعه متوازن در مناطق نفت خيز است
شوشان : مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت : اين شرکت در زمينه عمران استان هاي نفتخيز و حوزه فعاليت و همچنين مناطق پيراموني تاسيسات خود اهتمام جدي دارد. 
مهندس حميد بورد با تشريح فعاليت هاي اين شرکت در خصوص اجراي پروژه هاي عمراني و عام المنفعه اظهار داشت : با وجود اين که مسئوليت اصلي اين شرکت توليد و استخراج نفت و گاز براي مصارف داخلي و صادرات است اما نگاه مديران صنعت نفت رسيدن به توسعه متوازن در مناطق نفت خيز است. 
وي افزود : به اين منظور بخشي از اعتبارات و ظرفيت هاي اين شرکت به اجراي پروژه هاي عام المنفعه در زمينه راهسازي، احداث فضاهاي آموزشي و فرهنگي و ورزشي، حفظ محيط زيست، توسعه فضاي سبز و بهداشت و درمان اختصاص دارد.
مهندس بورد  گفت: اعتبار اين پروژه ها که در استان هاي خوزستان، بوشهر و کهگيلويه و بويراحمد اجرا مي شود بيش از 10 هزار ميليارد ريال است که 3 هزار میلیارد ریال آن مستقیما از سوی این شرکت و بیش از 7 هزار میلیارد ریال آن از طریق انعقاد تفاهم نامه با دیگر سازمان ها اجرا می شود.
عضو هيئت مديره شرکت ملي نفت ايران گفت : در بخش توسعه و بهسازي راه ها و احداث جاده ها و پل‌هاي جديد مي توان به پروژه هاي احداث جاده دوبانده از سه راهي سرانجام تا شهرستان اميديه، احداث باند دوم جاده ماهشهر به اميديه، احداث جاده‌هاي ورودي و خروجي شهر هفتگل و احداث پل جديد بر روي رودخانه کشخان سرشاخه اصلي رودخانه کرخه اشاره کرد.

وی افزود : در بخش ايجاد فضاهاي فرهنگي ورزشي، تاکنون  9 سالن و 6 زمين چمن فوتبال در شهرهاي ايذه، مسجدسليمان، هفتگل، رامشير، شادگان، اميديه و اهواز از سوي اين شرکت ساخته شد و هم‌اکنون نيز احداث يک سالن ورزشي و يک زمين فوتبال در کوي پليس اهواز، احداث يک سالن ورزشي و يک زمين فوتبال در شهر شادگان در مرحله اجرا مي‌باشد. 
مهندس حميد بورد گفت : اين شرکت در بخش توسعه فضاي شهر اهواز نيز تاکنون براي احداث بخشي از جاده ساحلي شرق رودخانه کارون، بهسازي جاده ورودي اهواز ماهشهر از سه راهي تپه تا ميدان شهيد بندر و احداث خط انتقال فاضلاب شرق اهواز بيش از 220 ميليارد ريال هزينه کرده است. 
هم‌اکنون نيز افزون بر 290 ميليارد ريال اعتبار براي توسعه فضاي سبز و تأمين روشنايي و احداث بلوار در شهر اهواز از طريق انعقاد 6 موافقت‌نامه با شهرداري اهواز تخصيص داده شده که پارک 50 هکتاري حدفاصل سه راهي تپه تا ميدان شهيدبندر از محل همين اعتبار احداث شده است.

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی : 
پروژه های عمرانی و عام المنفعه نفت مسجدسلیمان به بهره برداری رسیدند
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آیین افتتاح پروژه های عمرانی و عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.
این آیین با حضور مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مهندس علیرضا گروئی فرماندار مسجدسلیمان و مدیران دستگاه های دولتی شهرستان برگزار شد.
در این آیین استخر سرپوشیده نفت، مجتمع آموزشی آیت ا... طالقانی (فاز دوم)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت (نفتون)، ساختمان ایمنی و آتش نشانی، ساختمان اداری خدمات، ساختمان آموزش و حراست توسط دکتر جلیلی و مهندس حمید بورد افتتاح شدند. پروژه تکمیل بلوار آسماری (ورودی شهر مسجدسلیمان از سمت هفتکل)، پروژه بهسازی و اصلاح بخشی از مسیر مسجدسلیمان تا پل سی مایلی در منطقه گلگیر دو پروژه ی دیگری بودند  که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری رسیدند.
همچنین در این روز پروژه احداث باند دوم ورودی شهر مسجدسلیمان از سمت اهواز که توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا گردیده بود به اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان تحویل گردید.
این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 194 میلیارد ریال با هدف ارتقای شاخص های اجتماعی و ارتقای سرانه ی فضاهای آموزشی و ورزشی شهرستان و همچنین ایمن بخشی به مسافرت های برون شهری شهرستان  به همت مهندسان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طراحی و اجرا شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار