شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
نشست خبری مدیرکل ثبت احوال خوزستان برگزار شد که نکته هایی از این نشست در ذیل می آید : - متاسفانه از زمان آغاز  طرح صدور کارت هوشمند ملی مشاهده شده برخی کافی نت ها و یا دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام کارت ملی هوشمند کرده اند که از مردم می خواهیم فریب چنین موضوعی را نخورند و تنها از طریق اداره ثبت و احوال برای این مهم اقدام نمایند که در اهواز اداره موجود در امانیه، در شرق اهواز ساختمان سابق جهاد کشاورزی و در گلستان هم با کمک اداره پست این مهم صورت می گیرد و در شهرستان ها هم فقط ادارات ما این کار را انجام می دهند و یا اینکه با مراجعه به پورتال ما ثبت نام نمایند و وقت را با این کار بخرند.
- رویداد ثبت شده ولادت در خوزستان از این قرار است 91 هزار و 396 مورد و آمار فوتی 16 هزار و 634 مورد که نسبت به سال گذشته آمار ولادت8/1 درصد رشد داشته است و در فوتی ها 7 دهم کاهش داشته ایم.
-  اهواز بیشترین آمار طلاق را در بین سایر شهرهای استان از آن خود کرده است. در حال حاضر نرم طلاق در کشور به این شکل است که از هر 6 ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود ولی در خوزستان این رقم از هر 8 ازدواج یک طلاق رخ می دهد، اما این رقم در تهران از هر 3 ازدواج یک طلاق است و باید فکری برای این معضل در خوزستان شود

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار