شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام والمسلمین شجونی:
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این حرکات وطن فروشی است و ایجاد اختلاف میان اقوام می کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این حرکات وطن فروشی است و ایجاد اختلاف میان اقوام می کند.
حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز  ضمن محکوم کردن اهانت به قوم غیور بختیاری در سریال سرزمین کهن خواستار حفظ آرامش و خویشتن داری مردم استان خوزستان شد. عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این حرکات وطن فروشی است و ایجاد اختلاف میان اقوام می کند.
حجت الاسلام شجونی  خواستار ورود دکتر محسن رضایی و دکتر شمخانی در مساله پیش آمده شد. شجونی بیان داشت: اهانت به اقوام ایرانی اهانت به کیان ایران است. وی ادامه داد: اقوام ایرانی به ویژه قوم اصیل بختیاری در تمامی هجمه ها به ویژه در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: قوم بختیاری، قوم کم توقعی هستند و اهانت به قوم بختیاری بی تدبیری و بی عقلی است. شجونی در پایان ضمن ضرورت حفظ آرامش کشور بر لزوم بازخواست عوامل این اهانت تاکید کرد و گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی ملت ایران بوده است و کسی نباید به این همبستگی و اتحاد خدشه ای وارد کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۲
comment
comment
منم ی بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
2
0
comment درود بر روحانیت مبارز. درود و سپاس... درود بر دکتر رضایی درود بر دکتر شمخانی درود بر دکتر مقتدایی درود بر دکتر جادری درود بر سیدشریف حسینی درود بر دکتر جلیلی درود بر آیت ا... شفیعی درود بر دکتر کربلایی درود بر مردم شریف خوزستان درود بر اقوام ایرانی... درود بر آیت ا... جزایری. سلام و صد درود بر امام سید علی خامنه ای
comment
فتحعلی زمانپور
|
Germany
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment باتشکر ازحا جاقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار