شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

شوشان: استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش استان باید تا پایان دولت نهم در فهرست 10 استان برتر كشور قرار بگیرد.

سید جعفر حجازی دراین باره اظهار داشت: سطح علمی آموزش و پرورش استان خوزستان در چهار سال اخیر از رتبه بیست و سوم به رده دوازدهم ارتقا یافته و تاپایان دولت نهم نیز باید در فهرست 10 استان برتر كشور قرار بگیرد.

وی با توجه به سطح امكانات و مشكلات استان خوزستان اظهارداشت:معلمان بیشتری در استان هستند كه می توانند به عنوان معلم نمونه كشوری مطرح شوند.

استاندار خوزستان افزود: ارتقای سطح علمی آموزش و پرورش استان خوزستان در چهار سال اخیر از رتبه بیست و سوم به رتبه دوازدهم ، حاصل تلاش معلمان و مجموعه آموزش وپرورش است و باید تلاش كرد كه تا پایان دولت دهم جز ده استان برتر باشیم.

حجازی بیان داشت: آموزش و پرورش مسوولیت سنگین تربیت نیروهای انسانی برای نسل های آینده را بر عهده دارد و باید فضای آرامش بخشی برای دانش آموزان كه به عنوان امانت در دست شما هستند تامین شود.

وی رتبه ظرفیت و فضای كتابخانه های خوزستان در كشور را دوازدهم اعلام كرد و افزود: به لحا ظ تعداد مراجعه كننده به كتابخانه ها در رتبه سوم كشور قرار داریم.

عالی ترین مقام دولت در استان افزود: در سال 91 طرح هایی داریم كه ظرفیت كتابخانه های استان را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: كارهای زیادی باید در جامعه انجام بدهیم تا جوانان و نوجوانان، با نشاط، شادابی و علاقه بیشتر كارهای خود را پی گیری كنند و به موفقیت برسند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار