شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
سلطانعلی بهمنی عضو کانون تدبیر و امیدخوزستان و رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی ادعای فردی که اخیرا خود را به عنوان رئیس و یا سخنگوی ستاد مرکزی دکتر روحانی درخوزستان معرفی کرده است  تکذیب و آن را رد کرد.

بهمنی  بابیان اینکه این فرد مدعی ست از آقای دکتر روحانی دارای حکم ستادی ست گفت: این در حالی است که دکتر روحانی تنها برای آقای نعمت زاده به عنوان رئیس ستاد کشوری حکم صادر نموده و در هر صورت ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان اصالت ستادی و صلاحیت ستادی ایشان را تاءیید نمی کند و آقای دکتر جادری از اینجانب خواسته است ادعای فرد مذکور را تکذیب نمایم.

بهمنی یادآوری کرد: فعالیت ستادها به طور عملی پایان یافته و تمام امور مربوطه به کانون تدبیر وامید دراستان انتقال یافته است.

بهمنی با هشدار به شهروندان خوزستانی گفت : اخیرا افرادی با منتسب کردن خود به عنوان رئیس ستادمرکزی دکتر روحانی در خوزستان برای برخی از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده اند وحتی احکام ستادی نیز صادرنموده اند که این افراد شناسایی شده اند .

بهمنی در پایان تاکید کرد که این قبیل افراد علیرغم ادعاهای مطرح شده هیچگونه ارتباطی با برادر رئیس جمهور و وزرا از جمله وزرای محترم اطلاعات و کشور ندارند و درصورت مشاهده این قبیل افراد مراتب را به واحدهای انتظامی وامنیتی گزارش کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
comment
0
2
comment اقای هلالی شما که مدام مطالب این اقای بهمنی را منتشر میفرمایید لطفا پاسخ دهید چرا فقط سایت شما صحبتهای ایشان را منعکس میفرماید و حتی یک سایت و یا یک روزنامه غیر از شما چنین کاری نمیکند!!!!
ایا از مطرح کردن این فرد دلیل خاصی دارید؟
ایا ایشان که به دیگران ایراد میگیرد و میگوید فعالیت ستادها پایان یافته بس لطفا این موضوع را شامل حال خودشان هم بدانند.
اقای هلالی از خدا بترس و منتشر کن و نقطه چین نذار
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
comment
0
2
comment باسلام. جناب اقاي سلطانعلي بهمني چه كسي براي خود شما حكم صادر كرده ؟؟؟؟
اگر حكم هم داريد تاريخ اعتبارش مادام العمر است كه هر روز مصاحبه ميكنيد؟؟؟؟ مگر انتخابات تمام نشده ؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
1
comment این آقای بهمنی اصلاً کیه که اقای حلالی اینقدر از او طرفداری میکند . ما که تا قبلاً اسمش را هم حتی نشنیده بودیم . خودش به خودش میگوید کارشناس مسایل امنیتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comment
مطهره سید امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
3
comment ایشون به عنوان فعال سیاسی مصاحبه میکنه ولی اگر اسم ستاد رو میاره بر حسب ضرورت وحوادث پیش آمده میباشد بعدش هم خودش با سایت یا روزنامه دیگری مصاحبه نمیکنه این حق شخصی خودشه ومن وتو نمیتونیم به ایشون ایراد بگیریم .حالا تو حرف ایشون رو نقد کن چرا به شخص گیر میدی ؟ .اگه امثال ایشون جلو یه عده رو نگیرن که امثال مقتدایی وجادری وعماد ودیگران باید کارمردم رو ول کنن بچسبن به های وهوی امثال ما .بابا انصاف هم خوب چیزیه .شما هم خودت رو نشون بده ومصاحبه کن .بابا ما خوزستانی ها تا کی باید به پای هم بپیچیم .شما بیا بگو به این دلیل به این بهانه حرفای ایشون خوب یا بده چرا شخص رو سیبل میکنیم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار