اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷
مدیرکل پست خوزستان :
دیگر فعالیت ما فسخ نامه ثبت اسناد است که بالغ بر 15 هزار و 495 مرسوله ترافیکی پستی داشته ایم.
شوشان- میثم حلالی نصب: مهران حموله مدیرکل پست خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد 10 ماهه پست خوزستان و برنامه های آتی اشاره کرد و گفت: در طول 10 ماه گذشته نزدیک به 36 مییلیون مرسوله پستی را از طریق دفاتر بخش خصوصی و دولتی به مقاصد مورد نظر ارسال کرده ایم که سرانه پستی ما 9/7 می باشد و به ازاری هر واحد پستی هم 47 هزار و 426 ترافیک کسب کرده ایم و در هر 84/8 کیلومتر مربع یک واحد پستی مستقر نموده ایم و به ازای هر 5 هزار و 971 نفر یک واحد پستی فعالیت می کند.
وی ادامه داد: یکی از خدماتی که پست خوزستان با جدیت دنبال انجام آن است خدمات نیابتی در کنار پست پیشتاز و سفارشی و عادی است و این مهم می تواند باعث حذف سفرهای زائد، عدم حضور بیش از اندازه مردم به دستگاه های دولتی، حفظ بیشتر محیط زیست و عدم آلودگی هوا، کاهش انرژی و اتلاف وقت شود.
حموله بیان داشت: پست خوزستان در طول 10 ماه گذشته موفق به اخذ 7 خدمت نیابتی از ثبت و اسناد استان شده است که مهمترین آنها سند تک برگی می باشد و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در اسرع وقت یعنی از 12 ساعت تا 2 هفته بدلیل انجام اقدامات اداری سند تک برگی را به در خانه متقاضی برسانیم و حتی برای این مهم امضای دیجیتالی صورت گرفته است که در این راستا 51 هزار و 837 فقره مدارک گرفته شده و به در خانه ارسال شده است.
مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: دیگر فعالیت ما فسخ نامه ثبت اسناد است که بالغ بر 15 هزار و 495 مرسوله ترافیکی پستی داشته ایم و همچنین در خلاصه معامله 29 هزار 577 مرسوله ترافیک پستی انجام گرفته است.
وی گفت: پلمپ دفاتر از دیگر فعالیت های ماست و برای همین مهم بالغ بر هزار نقطه تماس با مردم داریم که در 2 ماه بهمن و اسفند به اوج کاری خود می رسیم که تنها در بهمن ماه 2 هزار و 461 دفتر را دریافت کرده ایم، همچنین در ابلاغیه ثبت اسناد مثل 18 هزار و 790 ابلاغیه در استان تحویل داده شده است و در توزیع اجرائیه 11 هزار و 375 مرسوله انجام گرفته است.
حموله اضافه کرد: از دیگر خدمات نیابتی ما بحث خدمات ثبت احوال است و در توزیع شناسنامه و کارت ملی و خدمات جدید دیگر جزء استانهای اول هستیم و خوشبختانه برای ثبت نام کارت ملی هوشمند 3 نقطه در اهواز لحاظ شده است که یکی در اداره ثبت و احوال امانیه اهواز، یکی در گلستان و یکی دیگر در شرق اهواز که در 2 ماه گذشته بالغ بر 5هزار مورد کارت ارسال شده است، همچنین در زمینه ثبت نام و قبول و توزیع شناسنامه 60 هزار و 572 مورد در 10 ماهه سال جاری ارسال داشته ایم و توزیع کارت ملی هم 53 هزار و 502 مورد می باشد.
مدیرکل پست خوزستان بیان داشت: یکی دیگر از خدماتی که پست اصرار بر انجام آن دارد تا دیگر نیازی به حضور ازدحام گونه مردم نباشد، خدمات بانکی است مثل توزیع ابلاغیه ها، توزیع دست چک ها و کارت های الکترونیکی که تنها پست بانک، بانک مهر اقتصاد وارد تفاهم نامه شده اند و با بانک رفاه کارگران جلسه ایی برگزار شده و انشاء الله تفاهم نامه نهایی به زودی امضاء می شود و انتظار می رود دیگر بانک ها هم به این مهم روی آورند تا شاهد سردرگمی مردم نباشیم.
وی گفت: یکی از دیگر اقدامات ما در سال جاری راه اندازی واحد 193 بوده است که می تواند پاسخ آزمایشگاه های اهواز را به در خانه ها ببرد و این مهم در کتابفروشی ها هم می تواند انجام بگیرد.
حموله گفت: از برنامه های سال 92 افزایش کیفیت در بیش از 20 شاخص می باشد و خوشبختانه در سطح استانها در این 20 شاخص رتبه دوم کیفیت را کسب کردیم و در بین کل استانها اکنون رتبه 7 را دارا هستیم و امیدواریم به زودی این رتبه ارتقاء یابد، همچنین در خدمات اینترنتی پست خوزستان با 140 فروشگاه در خوزستان قرار داد دارد و در سراسر کشور مرسوله های پستی و خریدها را می توانیم به متقاضیان برسانیم که این مهم در یک سال گذشته 5/2 برابر رشد ترافیکی داشته است و بالغ بر 300 هزار مرسوله از طریق خدمات اینترنتی و بازار الکترونیکی قبول و در خوزستان توزیع شده است که بهترین مزیت این مهم صرفه جویی در وقت عزیزان است و با فراغ بال بهتر و بیشتری می توانند به فعالیت های اقتصادی خود بپردازند، این در حالی است که اگر مشتری مرسوله پستی را نپذیرفت این مرسوله برگشت داده خواهد شد.
مدیرکل پست خوزستان گفت: کسب عوان برتر روابط عمومی در کشور، کسب روابط عمومی پویا و برتر در سمینار روابط عمومی های استان، استقرار نظام مدیریت ایزو 9001 و 9008 در ممیزهای داخلی که در سطح شبکه های پستی از 100 امتیاز موجود موفق به کسب هر 100 امتیاز شده ایم و افتخاری بی نظیر است و این مهم باعث شده که ما بعد از استان تهران بیشترین ترافیک در خدمات خرید الکترونیکی را داشته باشیم.
وی افزود: فعالیت دیگر در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت است که بسیار فعالیت داشته ایم و رونمایی از تمر شهدا در دستور کار قرار گرفت و انشاء الله در 18 اسفندماه سال جاری هم این مهم در دزفول با عنوان شهدای حوزه ارتباطات رونمایی خواهد شد.
حموله به برنامه های آتی پست خوزستان هم حول 4 محور اشاره می کند و می افزاید: توسعه و بهبود زیرساخت ها، توسعه و بهبود فرآیندهای سازمانی، افزایش رضایت مندی مشتریان که باید به 85 درصد برسد که خوشبختانه این مهم در خوزستان به 90 درصد رسیده است و افزایش توان اقتصادی شرکت پست هم از جمله دیگر برنامه های ما می باشد. 
مدیرکل پست خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما از معدود شرکت های دولتی هستیم که باید روی پای خود بایستیم و قطعا باید در سال های آینده به سودآوری برسیم و اگر هزینه ایی بیشتر از درآمد صورت می گیرد باید آن را به سرعت پوشش بدهیم.
وی بیان داشت: یکی از خدمات ما پست تبلیغ است و انشاء الله این مهم را بهتر و بیشتر انجام دهیم، همچنین از دیگر فعالیت های ما قبوض جدید ثابت است که در راستای بحث اعتیاد شعاری مبنی بر اعتیاد مرگ تدریجی را در 900 هزار قبض چاپ و توزیع کردیم که مورد رضایت مندی شهروندان و استاندار و تاثیرگذاری آن قرار گرفتیم.
حموله خاطر نشان کرد: در حال حاضر و طبق برنامه های تدوین شده 470 دفتر در شهرها و 440 دفتر ICT در روستاها تشکیل شده است و در برنامه جدید ما روستاهای زیر 20 خانوار هم در دستور کار قرار گرفته است و بدون شک هر آنجا که در خدمات پستی کمبود وجود داشته باشد به سرعت دفتر نمایندگی را در دستور کار قرار خواهیم داد.
مدیرکل پست خوزستان با اشاره به اینکه می بایست از ظرفیت بخش خصوصی به نحو احسن استفاده نمود گفت: امروز مردم اعتماد راسخی به پست خوزستان دارند ولی احساس می شود پست از رسالت خود مقداری فاصله گرفته است، زیرا پایانه ها مکانی مناسب برای ارسال مراسلات پستی نیستند و متاسفانه نظارتی بر به سلامت رسیدن مرسوله پستی به مقصد نهایی وجود ندارد و قطعا بخش خصوصی می تواند این نقیصه را پوشش دهد، همچنین لازم به ذکر است که سرویس پست ویژه داریم که در هرمکان و محدوده که باشیم پست موظف است در ظرف کمتر از 12 ساعت مرسوله را به مقصد برساند و برای این مهم 300 خطر ارتباطی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده بهینه صورت گیرد.
وی بیان داشت: خوشبختانه امروز پست استان خوزستان در تمام نقاط استان مشغول خدمات رسانی است و بیش از 100 خدمت نیابتی را انجام می دهد و می تواند 600 خدمت نیابتی در استان را انجام دهد و قطعا خدمات نیابتی و ممانعت از رفت و آمدهای اداری می تواند مانع از سفرهای درون شهری زائد اداری می شود و ارتباط کارمند دولت با کارمند دولت بسیار در کاهش فساد اداری تاثیرگذار است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
با بک گله داری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
comment
0
0
comment بسیار عالی است
comment
ایمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
0
comment بدون شک پست از سازمانهای بسیار موثر میباشد که خدمات بسیار ارزنده میباشد به کلیه دست اندرکاران خداقوت میگویم
comment
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment مصاحبه خوبی بود بنده از پست بابت خدمات ثبت اسناد که نوسط نامه رسانهای پست صورت میگیرد و سند تک برگ اینجانب را درکمتر از یک روز درب منزل تحویل دادند کمال سپاس را دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار