شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
آذر زمانپور:
دعواهای شخصی و اختلاف سلیقه ها عامل تشنجات شورا می باشد شهردار منطقه 3 می گوید بعضی از اعضای شورا که علیه او صحبت کرده اند خواسته های شخصی از او داشته اند و چون او زیر بار نرفته است تبدیل به یک دعوای شخصی شده است.
آذر زمانپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص بودجه 93 شهرداری اهواز اظهار داشت:در بودجه شهرداری آن چیزی که بیشتر به چشم می آید بودجه عمرانی است که چیزی حدود 76 درصد می باشد و 24 درصد بودجه های جاری و هزینه ایی در آن لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ پله اول رشد و آبادانی است تصریح کرد: باید نگاه خاص و ویژه ایی به توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهر اهواز داشت اما متاسفانه مسائل فرهنگی و آموزشی که زیربنا هستند در بودجه شهرداری کمتر دیده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت:در شوراهای گذشته شهر اهواز هم به مسائل فرهنگی کمتر پرداخته شد با توجه به اینکه آسیب ها اجتماعی و فرهنگی در شهر ما زیاد و آزار دهنده هستند.

وی افزود:  یکی از عمده دلایل فرار مغزها از اهواز و استان همین فقر فرهنگی است که باید برای حل آن چاره اندیشی کرد و دوستان ما در کمیسیون فرهنگی شورای باید ابهامات و کم و کاستی های فرهنگ در بودجه شهرداری را روشن و حل کنند.

زمانپور در پاسخ به این پرسش که علت درگیری در سه جلسه اخیر شورا چه بوده است عنوان داشت: دعواهای شخصی و اختلاف سلیقه ها عامل تشنجات شورا می باشد شهردار منطقه 3 می گوید بعضی از اعضای شورا که علیه او صحبت کرده اند خواسته های شخصی از او داشته اند و چون او زیر بار نرفته است تبدیل به یک دعوای شخصی شده است.

وی اضافه کرد:الان سه هفته متوالی است شورای شهر درگیر شهرداری منطقه 3 اهواز است و از دیگر مناطق و مشکلات شهر غافل شده ایم ظاهرا این دوستان دنبال عوض کردن این شهردار و جایگزینی شخص مورد نظر خودشان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت:طبق قانون اعضای شورا نمی توانند به شهرداران مناطق امرو نهی کنند و یا تذکر بدهند بلکه می توانند از شهردار مرکزی پاسخ بخواهند

 آذر زمانپور تصریح کرد: رئیس شورا خیلی بهتر می توانست جلسات را اداره کند این روزها صحن شورا تبدیل به دعواهای شخصی شده است که  شان شورا و اعضای آن نیست 

وی افزود:آنقدر جلسات شورا پر حاشیه است که اگر صداو سیما جلسات را پخش می کرد از برنامه 90 پر بیننده تر می شد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص رئیس شورای شهر گفت:بعضی از اعضای شورا  که بیشتر دنبال خواسته ها و منافع شخصی خود هستند رئیس شورا را احاطه کرده اند و نمی گذارند وی کار خودش را درست انجام دهد و حصاری دور او ایجاد کرده اند

وی در پایان تاکید کرد:رئیس شورا باید یک مدیریت قوی و قاطع داشته باشد تا بتواند 20 نفر با سلیقه متفاوت را مدیریت کند تا یک خروجی خوبی برای شهر داشته باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
comment
0
1
comment [...]آیا پرتاب ماهواره در بودجه شهرداری دیده شده
comment
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
1
comment سلام . کاملاً درست است . یکی از اعضای شورا از شهرداری خواسته است تا همسرش که بیکار است را در شهرداری با پست مدیریت استخدام کنند .
این نظر را چاپ کن شوشان . مدتی است نظرهای انتقادی که در مورد [...]صحت دارد را چاپ نمیکنی ! طرفدارش شده ای ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
1
comment خانم زمانپورسلام.خداقوت .ازلطف وبزرگی حضرتعالی بسیارمتشکریم.خداوکیلی به همکارانتان سلام برسانیدویادشان بیاورکه برشورای سوم چه ها گذشت. بگوبابابه شرافتتون سوگندتان میدهم حالاکه بابی دقتی وشتابزده[...]انتخاب کردیدلااقل دست اززدوبندوگروه بازی واین بحثهای بیهوده ب دارید.بقرآن این کلانشهردردمندهزارمشکل داردوپرسنل شهرداری واقعانیازمندتوجه وپرداختن به مشکلات کاری ومعیشتی خودوخانواده وپاسخگویی به شهروندان هستند.محض رضای خداخروجی این حرفها ویک به دو کردنها و این برخوردهاچه ثمری برای شهردارد.کمترفضاراتیره وتارکنندولاف حمایت ازشهروندوشهررابزنند، بگوبابادوستورفیقاتون راکه هم پست دادیدوهم ازبیرون آوردیدوهم دورکاروبارخودتان هستیدپس شعارهای زمان انتخابات، نظارت پروردگاروجواب وجدانتان راچه میدهید.
comment
بهیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
0
comment احسنت به خانم زمانپور که بدون ترس حرف خودش را میزاند واقعا ریس شورا نمیتواند با اعضای که شهردار منطقه را به چالش میکشند برخورد کند فخرالدین یکی از بهترین شهردارها مناطق است که واقعا جایگاه ایشان بالاتر از شهرداری منطقه 3 میباشد به اقای [...] میگویم برادر عزیز جنابعالی از بچه های [...]هم اوردی به فکر منافع خود نباش 4 سال که تقریبا 1 سال ان رفته زمان کوتاهی است
پاسخ ها
comment
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
comment آقای [...] من نمیدونم [...] جی به شما داده است که داری ازش حمایت میکنی من فقط میتونم بهت بگم ازآه مردم که ازاین آقابسیارناراضی هستندبترس ودنیایت راباآخرتت عوض نکن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار