اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
روزنامه نورخوزستان در ستون ویژ ه های خود نوشت: شهروندان اهواز در تماس های مکرر با راوی مدعی شده اند، با وجود آن همه تبلیغات و غوغاسالاری رسانه ای درباره رسیدن آب کرخه به اهواز و بهبود کیفیت آب شرب این شهرستان، این روزها نشانه ای از این آب مشاهده نمی شود چرا که افت فشار از گذشته کمتر شده و در اکثر نقاط شهر، بدون استفاده از پمپ، آب در لوله ها جاری نمی شود و از هر محله که بگذری، زوزه های سرسام آور پمپ ها در فضا طنین انداز است. آب را هم که مزمزه کنی، همان طعم سابق آزار دهنده احساس می شود. در این میان سکوت شرکت آب و فاضلاب اهواز چه معنایی دارد و چرا درباره وضعیت آب يا در پاسخ به پیام ها و انعکاس مشکلات مردم، جوابی نمی دهد؟ 
بدون آنکه در این مورد قضاوتی کرده باشیم، به عنوان یک امانتدار به مسایل مردم درباره آب شرب اهواز گذرا اشاره کردیم و امیدواریم «در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.» 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
comment
0
1
comment آب ما که از صبح تا بعد ظهر، بیشتره وقتا قطع میشه به اداره آب زنگ میزنیم کسی پاسخگو نیست !!!
بابا یه کاری کردید که ما به همون آب [...] هم قانع بشیم دیگه قطعی آب برای چی؟؟؟
comment
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
comment
0
3
comment در سفز ریس جمهور
قرار نبود اب باکیفیت بهتری در شبکه لوله کشی اب شهری اهواز جاری بشه فقط طرح انتقال اب به اصفهان را رسمیت پیدا کند و دیگر کسی حق اعتراض نداشته باشه الاان پروژه انتقال اب باسرعت فوق العاده در حال انجام میباشد واز این چندصد هزار هکتار استان برای چند صدمترش هم طرح و برنامه ریزی نشده بی خیال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار