شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
دهقانی مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام عملیات ساخت مسکن مهر در خوزستان را دو سال عنوان و تصریح کرد: تا دو سال آینده درگیر اتمام ساخت مسکن مهر و تا چند سال بعد از آن هم درگیر تسویه حساب مالی آن خواهیم بود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مسکن مهر طرح خوبی است اما شیوه اجرای آن اعم از شروع، ادامه و اتمام، مناسب نبود.

به گزارش روابط عمومی این اداره نصرالله دهقانی افزود: تردیدی نیست که برای اتمام هر چه زودتر این طرح به علت حجم بالای عملیات و روند کندی که دارد تمام دستگاه های مربوط تلاش کنند.

وی مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام عملیات ساخت مسکن مهر در خوزستان را دو سال عنوان و تصریح کرد: تا دو سال آینده درگیر اتمام ساخت مسکن مهر و تا چند سال بعد از آن هم درگیر تسویه حساب مالی آن خواهیم بود.

وی سهم آورده را یکی از مهم ترین چالش های موجود در مسیر اجرای عملیات مسکن مهر در خوزستان عنوان کرد.

دهقانی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای احداث هر واحد اگر 400 میلیون ریال باشد، مبلغی بین 200 تا 250 میلیون ریال توسط بانک عامل تامین شده و بقیه سهم آورده است که با توجه به تاخیر و تعلل در تامین سهم آورده توسط متقاضیان و همزمان شدن آن با گرانی و تورم طرح مسکن مهر دچار چالش شد.

وی در رابطه با تاثیر مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برعملیات اجرایی مسکن مهر افزود: مسکن مهر از مرحله ای که هدفمندی یارانه ها بر آن تاثیر بگذارد گذشته و 20 درصد از کار باقی مانده که این درصد هم از هدفمندی یارانه ها تاثیر نمی گیرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حکیم دانش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
comment
0
0
comment اقای دهقان مسکن مهرشادگان کی میخات رونق بگیره
هروقت سوال کردیم گفتند [...] پولها را گرفته وفرار کرده
گناه من چیست
بی تدبیری [...] را من جواب بدم
9169323161شماره تلفن منه اگه خواستین من جوابتون میدم
اقای دهقان
comment
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment مسکن مهر اندیمشک واقعا با کیفیت اجرا شد ... از لطف دولت سابق ما هم صاحب خانه شدیم ... از همه دولت مردان سابق متشکرم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment باسلام جناب اقاي دهقاني لطفا علت اصلي مشكلات مسكن مهر اهواز را بيان كنيد يه سوال از جناب اقاي دهقاني دارم جناب مهندس اگر به جنابعالي يك واحد مسكن مهر در يكي از اين دو شهر شيرين شهر و رامين به صورت مجاني بدهند جنابعالي حاظري با خانواده در انجا زندگي كني ويا ديگر مديران و ٠٠٠٠٠ اقاي مهندس چند وقت است كه اگهي جهت فروش مسكن مهر ميدهيد ولي كسي متقاضي خريد مسكن مهر نيست وخريدار ندارد ونخواهد داشت نميدانم كساني كه محل مسكن مهر اهواز را انتخاب نمودند به شرايط اقليمي ومنطقه اي اهواز اشنا نبودند شرايط خاص اهواز رو برسي نكردند با چه دانشي محل فعلي مسكن مهر را پيشنهاد داده اند اقاي مهندس اين چندين مليارد پولي كه در انجا هزينه شده مگر از جيب بيت المال نبوده است كه در انجا حيف وميل شده و خانه ها بدون استفاده در بيابان اطراف اهواز بدون متقاضي مانده اند مهندس عزيز مسكن مهر طرحي بود كه افراد كم در امد جامعه بتوانند خانه دار شوند ايا اينچنين شد مهندس جان اين طرح در اهواز نه كمكي به مشكل خانه دار شدن مردم ننموده است بلكه به مشكلات انان نيز افزرده شده ويكي از دلايل گراني ملك و اجاره املاك همين مسكن مهر بوده است اقاي مدير كل ايا نميشد همين مسكن مهر را در كيانشهر پشت صنايع فولاد زردشت وتمامي زمينهاي اطراف اهواز ساخت كه مردم رقبتي جهت خريد ان داشته باشند مهندس كساني كه در اهواز محل كنوني مسكن مهر را انتخاب نمودند بايد جوابگو باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار