شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۲

بمنظور تکریم و تجلیل از یادها ، حماسه ها ، عظمت ها و ارزش های ماندگار هشت سال حماسه و ایمان دومین همایش شعر مقاومت و پایداری دزفول برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری دزفیل،  غلامعلی تاج  گفت :  همایش یاد شده به منظور ترسیم شهر دزفول به عنوان شهر حماسه ، مقاومت و ایثار و شهر نمونه و پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی روز جمعه ۱۲ خرداد ماه اینده در محل تالار اداره ارشاد اسلامی دزفول اجرا می شود.

وی گفت: با توجه به انتخاب چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری مردم دزفول بخش های این همایش در موضوعات صبر و استقامت مردم دزفول مقابل شلیک ۱۸۶ موشک ، ایستادگی دزفول مقابل حملات هوایی، مقاومت در برابر آتش های مکرر توپخانه، پشتیبانی مردم دزفول از رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس ، خالی نکردن شهر توسط مردم دزفول در برابرحملات دشمن و برای بالا بردن روحیه رزمندگان و نا امید کردن دشمن است که شاعران گرانقدر کشور با ارسال آثار خود در این موضوعات سهمی ماندگار را در روز چهارم خرداد رقم می زنند.

وی افزود: تاکنون آثار متعددی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ارسال شده است.

تاج بخش های دیگر همایش سراسری شعر مقاومت و پایداری دزفول را شامل پخش کلیپ ، اجرای موسیقی حماسی ، سخنرانی شخصیت های فرهنگی و هنری و چند برنامه متنوع دیگر برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این همایش با حضور گسترده شاعران و ادب دوستان بتواند نقش کوچکی از حضور مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار