شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
بابک محمدی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز
روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز اعلام کرد: بعد از ظهر امروز مدیرعامل این سازمان به همراه معاون مالی و اداری، مسئول امور قراردادها و معاون فنی و طراحی این سازمان از شهر بازی پادادشهر اهواز بازدید به عمل آورد

بابک محمدی ضمن اعلام بهسازی پارک شهربازی اهواز، بیان کرد: این پارک در ایام نوروز میزبان شهروندان عزیز و مهمانان نوروزی می باشد. لذا باید به صورت در خور و شایسته در اختیار همشهریان و مسافران گرامی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: پارک شهربازی پاداد شهر، به عنوان یکی از قدیمی ترین پارکهای اهواز است که هر ساله در ایام عید میزبان شهروندان گرامی می باشد.

بابک محمدی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز با بیان اینکه این پارک تا قبل از عید ساماندهی می شود در جمع غرفه داران حاضر، افزود: غرفه داران موظف هستند تا پایان امسال، نسبت به باسازی و رنگ آمیزی غرفه های خود اقدام لازم را به عمل آورند.

محمدی با اشاره و تاکید بر لزوم ارائه مجوز استاندارد غرف برای تمدید قرارداد سال جدید خاطر نشان کرد: غرفه هایی که تا پایان امسال مجوز استاندارد تمدید نشود، در سال جدید از بستن قرارداد در سال جدید با غرفه های مذکور جلوگیری خواهد شد.

روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز اضافه کرد: مدیرعامل این سازمان  در ادامه بازدید خود به بهسازی پارک، رنگ آمیزی جداول و نرده ها، نوسازی وسائل بازی و به سیستم روشنایی اشاره کرد و گفت: موارد ذکر شده جهت ارائه خدمات مطلوب و بهره برداری هر چه بهتر همشهریان به صورت ظربتی تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار