شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
در جلسه اخیر شورای شهر، یعقوب ممبینی مشاور شهردار اهواز در امور شورا در سخنانی نسبت به اظهارات برخی اعضای شورا در خصوص عملکرد شورا انتقاد کرد و خواستار دادن فرصت بیشتر اعضای شورا برای ارزیابی عملکرد شهرداری شد. در پاسخ به سخنان وی، یکی از اعضای شورای شهر به وی اعتراض کرد و ...
بدون قضاوت درباره آنچه گذشت باید بگوییم یعقوب ممبینی یکی از همراهان دلسوز و توانمند شهردار اهواز است که هم اکنون ارتباطات میان شورای شهر و شهرداری بعهده وی گذاشته شده است. واقعیت این است که وی از جمله افراد خوش خلق و خوش رفتار و در عین حال پیگیر است که طی ماههای اخیر همه وقت و انرژی خود را برای پیگیری دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا و همچنین مکاتبات و درخواست شهروندان از شورا، در شهرداری بکار گرفته است و بیشتر وقت خود را برای رسیدگی به امورات محوله از سوی اعضای شورا اختصاص داده است و توانسته رضایت بسیاری از شهروندان مراجعه کننده به شورا و شهرداری را بدست آورد.
خوشبختانه وی توانسته است در این مدت ارتباط خوبی میان مجموعه شهرداری و شورا ایجاد کند و رسیدگی به خواسته های شهروندان نیز با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.
اگرچه به نظر می رسد حق طبیعی اعضای شوراست که نسبت به سخنان مشاوران و مدیران شهرداری اعتراض یا انتقاد کنند و یا به طرح پرسش و انتقاد نسبت به شهردار یا مسوولین شهری مبادرت کنند و شهردار نیز موظف به پاسخگویی است اما خوب است احترام مجموعه شهرداری و مدیران و مشاوران از یکسو و اعضای شورا از سوی دیگر حفظ شود.
البته به نظر می رسد بحث ایجاد شده صرفا در حد یک سوءتفاهم بوده و هیچیک از طرفین قصد جسارت و...نداشته اند. غرض از نوشتن این مطلب، این بود که سعه صدر و پیگیری های دلسوزانه یکی از مشاوران پرتلاش و با وقارشورا و شهرداری را گوشزد کنیم و امیدواریم همچنان ارتباط مجموعه شورا و شهرداری بویژه مشاوران شهردار حفظ و تقویت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار