شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مسیر فرودگاه اهواز، بلوار پاسداران، بلوار سپاه و بلوار منتهی به ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز، برای روز برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا گلکاری خواهد شد.
- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در هر کدام از مناطق هشت گانه شهرداری اهواز،تعداد یک هزار اصله نهال اعم از درختچه های گلدار و انواع نهال ها در مسیرهای تعیین شده به صورت رایگان بین شهروندان توزیع می شود.

به گزارش سازمان پارکها و فضای سبزشهرداری اهوازˈبابک محمدیˈدر جلسه ای به مناسبت روز درختکاری از مسوولان فضای سبز مناطق مختلف شهرداری اهواز خواست با هرس فرم درختان، گلکاری و توزیع نهال رایگان به استقبال 15 اسفند ماه روز درختکاری بروند.

محمدی گفت: یکی از روزهای مهم در تقویم شمسی روز درختکاری است که در این روز سازمان های مختلف و مرتبط اقدام به برگزاری برنامه هایی از قبیل کاشت نهال، توزیع نهال رایگان و برنامه های متنوع دیگر در این روز می کنند.

وی ضمن اشاره به همدلی، همکاری و تعامل میان سازمان پارکها به عنوان متولی فضای سبز و پارکها در کلانشهر اهواز و مناطق هشتگانه افزود: بدون تعامل و همکاری نمی توان هیچ اقدامی را انجام داد و امیدواریم هرچه سریعتر همکاری ها در خصوص اجرای طرح های سازمان صورت گرفته تا بتوانیم پیش از ایام نوروز طرح های مدنظر سازمان پارک ها و فضای سبز اهواز را اجرایی کنیم.

محمدی با بیان اینکه تلاش کارشناسان این سازمان ارتقاء سرانه فضای سبز کلانشهر اهواز است گفت: در صورتی یک طرح خوب نمایان می شود که همدلی و همکاری میان عوامل اجرایی وجود داشته باشد.

محمدی بیان کرد: مسیر فرودگاه اهواز، بلوار پاسداران، بلوار سپاه و بلوار منتهی به ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز، برای روز برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا میان تیم های فولاد خوزستان و الفتح و ورود مهمانان خارجی گلکاری خواهد شد.

در تقویم کشور روز 15 اسفند به نام روز درختکاری نامیده شده و در این روز سازمان های مانند شهرداری و محیط زیست برنامه هایی در خصوص کاشت نهال در مناطق شهری و حاشیه شهرها انجام می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار