شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
به گزارش سايت شهرداري اهواز، 55 شهردار مدرسه از مدارس راهنمايي شهر اهواز طي جلسه اي با موسوي شهردار اهواز احكام خود را دريافت نمودند.
در اين نشست كه با حضور برخي مسئولين شهرداري برگزار شد موسوي شهردار اهواز ضمن تشكر و قدرداني از شهرداران مدارس آنها را براي پيشرفت و آباداني شهر و گسترش دادن مفاهيم آموزش شهروندي براي بالا بردن سطح فرهنگي تشويق كرد و آنها را به عنوان مديران عالي براي نسلهاي آينده خواند.
دكتر سوداني نماينده مردم خوزستان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت: خوشحالم در جلسه اي كه متشكل از جوانان و نوجوانان با اراده و مصمم و مسئوليت پذير و وظيفه شناس حضور دارم كه با تلاش و با روحيه براي انجام مشكلات عمومي و نمايش درك و شعور اجتماعي و حتي سياسي در جامعه به تكاپو مي پردازند.
آهن جان سرپرست معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري نيز در اين جلسه گفت: امسال طرح شهردار مدرسه در 70 مدرسه راهنمايي دخترانه و پسرانه اجرا گرديد و توانستيم راهبردها، اهداف و آموزشهاي شهروندي را به دانش آموزان آموخته تا آنها نيز بتوانند به مدارس خود و خانواده ها انتقال دهند. همچنين توانستيم در مدارس طرح شهردار مدرسه فرهنگهايي از جمله فرهنگي كتابخواني ، ورزش همگاني و اصول هاي شهروندي را ارتقا دهيم. 
گفتني است: در اين جلسه از سوي مديريت آموزش شهروندي گزارشي در خصوص فعاليتهاي شهرداري در طرح شهردار مدرسه ارائه گرديد.
شايان ذكر است: امسال طرح شهردار مدرسه براي سومين سال متوالي در مدارس راهنمايي منتخب شهر اهواز برگزار شده است. اين طرح با هدف توانمند سازي و آمادگي نوجوانان براي پذيرش مسئوليتهاي بزرگتر در سنين بزرگسالي برگزار شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار