شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
بهزاد کیا پژوهشگر خوزستانی موفق به ارائه 5 مقاله خود در دومین همایش ملی همایش کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی در دانشگاه فولاد مبارکه اصفهان شد.
«بهزاد کیا» کارشناس ارشد علوم تربیت بدنی و مدرس گروه تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان در این همایش ملی 5 مقاله تخصصی را با عناوین «سنجش نگرش ورزشکاران تیم های ملی نسبت به مواد معدنی و مکمل های ویتامینی»، «بررسی تفاوتهای رده های سنی از نظر ویژگی های فیزیولوژیکی و نتایج مسابقات جهانی در والیبال»، «اعتبار یابی روشهای چین پو ستی و مقاومت بیو الکتریک با روش مرجع هیدروستانیک در تعیین درصد چربی بدن افراد فعال»، «تاثیر وهله فعالیت وا مانده ساز همراه با مصرف کوتاه مدت مکمل گلوتامینبر HS –CRP سرم»و «تاثیر 2 روش تمرینی استقامت توان و استقامت عمومی بر چابکی، استقامت بی هوازی و برخی مهارت های بازیکنان جوان نخبه ی تیم ملی بسکتبال ایران» ارائه کرد.
در دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی 7 و 8 اسفندماه سال جاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف علوم ورزشی و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقات ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.
بهزاد کیا در خصوص این همایش گفت: تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش توسط محققین 258 مقاله بوده که پس انجام مراحل دقیق داوری تعداد 51 مقاله به عنوان سخنرانی و تعداد 151 مقاله به عنوان پوستر در این همایش پذیرفته شد.
وی، تبادل دستاوردها و تجربیات محققین و مربیان و استفاده و بکارگیری یافته های نوین ورزشی از سوی جامعه ورزش کشور در راستای کاربرد آنها در زمینه های مختلف تربیت بدنی و ورزش به منظور توسعه و پیشرفت تربیت بدنی و ورزش کشور را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.
کیا، مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی، فناوری ورزشی و پزشکی - ورزشی را از جمله محورهای این همایش ذکر کرد و گفت: مقالات نتخب و برگزیده در مجله ملی علمی و پژوهشی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ خواهند رسید.
وی افزود: از 5 مقاله ارائه شده، 2 مقاله «سنجش نگرش ورزشکاران تیم های ملی نسبت به مواد معدنی و مکمل های ویتامینی» و «تاثیر 2 روش تمرینی استقامت توان و استقامت عمومی بر چابکی، استقامت بی هوازی و برخی مهارت های بازیکنان جوان نخبه ی تیم ملی بسکتبال ایران» به صورت سخنرانی و 3 مقاله دیگر به صورت پوستر ارائه شد.
گفتنی است، بهزاد کیا که فرزند یکی از شهدای اساتید دانشگاه های استان خوزستان ( عبدالحسن کیا )مباشد، سوابقی نظیر مربی درجه یک بسکتبال کشور، دبیر تربیت بدنی ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز، مدرس گروه تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان، داور ملی بسکتبال کشور، مربی درجه 3 آمادگی جسمانی، مربی درجه 2 هندبال، مربی درجه 3 ایروبیک، داور درجه 3 ایروبیک، بازیکن شاخص و مطرح بسکتبال کشور و عضو سابق تیم ملی کشور را در کارنامه کاری و ورزشی خود دارد. این پژوهشگر خوزستانی، پیش از این در همایش ملی یافته های جدید فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر نیز 2 مقاله به صورت پوستر و یک مقاله را به صورت سخنرانی ارائه کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار