شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶
سومین جشنواره سفره های هفت سین از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز برگزار می شود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز جشنواره سفره های هفت سین برگزار می شود.امیر آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در این خصوص گفت: آئین های کهن ایران زمین همیشه مورد توجه شهروندان بوده است .با توجه به این امر امسال برای سومین سال متوالی جشنواره سفره های هفت سین برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای ثبت نام می توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز مراجعه کنند همچنین این علاقمندان می توانند در روز 22 اسفند ماه با حضور در محل برگزاری جشنواره اقدام به ثبت نام نمایند.

آهن جان در خصوص مقررات شرکت در این جشنواره گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می بایست سفره های خود را در ابعاد میز 1*2 طراحی نمایند.همچنین سفره های هفت سین می بایست با خلاقیت و ابتکار خود شرکت کنندگان طراحی واجرا شود.

سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری افزود:این جشنواره روز پنجشنبه 22 اسفند ماه در محل بلوار ساحلی کیانپارس-پارک 42 هکتاری راس ساعت 16برگزار می شود. همچنین از ساعت 19 الی 21همشهریان میتوانند از سفره های چیده شده بازدید به عمل آورند.

شایان ذکر است: در این جشنواره به نفرات اول تا پنجم تندیس جشنواره ، لوح افتخار و هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت. وبه نفرات ششم تا بیستم نیز لوح افتخار و کارت هدیه تعلق می گیرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment سال گذشته ازاین برنامه دیدن کردم یه اشکالات دربرگزاری برنامه داشتندانشالله بتوانند امسال مسولین ذیریط برطرف نمایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار