شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: خیلی عجیب است که مرتباً از افزایش سرقت ها چه کوچک، چه بزرگ می شنویم و باید دید چرا کسانی که مرتکب این سرقت ها می شوند، ترسی از گرفتار شدن ندارند! 
از طرفی همچنان شاهد انجام فسادهای مالی در سطح کلان کشور هستیم و خبری از مجازات و پس گرفتن پول ها با ارقام نجومی نیست و از سوی دیگر سرقت هایی مانند جیب بری و کیف قاپی با جسارت هر چه تمامتر در سطح کشور ادامه دارد. 
مسئولان هم بجای شدت عمل و پیدا کردن راهکارهایی برای کاهش یا ریشه کن کردن این سرقت ها، به مردم هشدار می دهند و تنها راه مقابله با این سرقت ها را محکم نگه داشتن مال، از سوی صاحب مال می دانند. 
حالا باید دید اشکال کار کجاست که جیب بری و سرقت خودرو و دیگر دستبردها به صورت شغل در آمده و عاملان آن ترس از بدام افتادن به دل خود راه نمی دهند؟ 
البته بعضی بی تدبیری ها هم به رونق کارهایی مثل جیب بری کمک می کند، مثل همین تبدیل خیابان سلمان فارسی خودمان به محلی برای توسعه کار دستفروشی که از زمان راه اندازی آن، میزان جیب بری در این خیابان، بخصوص مواقعی که دستفروش ها شب ها بساط پهن می کنند چند برابر شده و گناه مردمی که از این بابت متضرر می شوند به گردن کسانی است که بجای آنکه تمرکز را از مرکز شهر به مناطق دیگر منتقل کنند کاری کردند که مردم را علیرغم مشکلات ترافیکی و امنیتی به مرکزی ترین نقطه شهر بکشانند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک مسروق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment ریشه دزد ها را در [...] باید جست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار