شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷

 

جوایز برندگان همایش پیاده‌روی 28 بهمن ماه 90 با حضور مسئولان آبادان به برندگان اهدا شد.

به گزارش شوشان ، در بین دو نیمه مسابقه صنعت نفت و استقلال تهران، با حضور گرشاسبی مدیرکل تربیت بدنی خوزستان، مهندس شیرازی شهردار و رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان و دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان شهرستانی برندگان پنج دستگاه خودروی پراید همایش پیاده‌روی 28 بهمن ماه، خودروهای خود را از مسئولان برگزاری همایش و تربیت بدنی تحویل گرفتند.

شهردار آبادان در این مراسم اظهار داشت: ورزش پیاده‌روی کم هزینه، اما مهم و تأثیرگذار است. شهروندان باید برنامه‌ریزی کنند تا ورزش های همگانی به ویژه پیاده‌روی جزو لاینفک زندگی آنها قرار گیرد.

محمودرضا شیرازی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان هر چند وقت یکبار ورزش‌هایی از این قبیل را در شهرستان شاهد باشیم.

گفتنی است بیست و نهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نشاط، تحرک و سلامتی، به مناسبت طلیعه سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب، روز جمعه 28 بهمن‌ماه سال گذشته با حضور گسترده شهروندان و برجا گذاشتن رکوردی تاریخی و ماندگار برگزار ‌شد.

این همایش که به شکل زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شد از ساعت 7:30 دقیقه صبح از میدان امام خمینی، جنب بقعه متبرکه سیدعباس آغاز و تا پیاده‌روی انتهای جاده ساحلی بهمنشیر ایستگاه چهار قدس ادامه یافت.

برای این همایش جوایز ارزشمندی از جمله پنج دستگاه خودروی پراید یک‌ دستگاه توسط شهرداری، یک‌ دستگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سه دستگاه توسط سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به شهروندان خوش‌شانس اهداء گردید.

همچنین صدها دوچرخه، کمک هزینه سفر عتبات ‌عالیات، عمره مفرده و جوایز ارزنده دیگر از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این همایش در روزهای گذشته به برندگان اهدا گردیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار