اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
با انتصاب مجتبی گلستانی به سمت مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز ، این کشتارگاه فاقد مدیریت است.
باوجود وعده های مکرر مسئولان شهرداری، به نظر می رسد هنوز این پروژه برای بهره برداری مهیا نشده است و این پروژه همچنان نهایی نشده است.
 یکی از معاونین شهردار اهواز نیز در گفتگو با رسانه های استان در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال گذشته از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی این پروژه خبر داد.
همچنین یادآور می شود روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در جوابیه ای که در تاریخ 5 اسفندماه سال 92 برای روزنامه فرهنگ جنوب ارسال کرده است اعلام داشته است:  «تا قبل از فرا رسیدن سال جدید پروژه کشتارگاه صنعتی اهواز  افتتاح می شود.»
  این در حالی است  بنا بر اذعان مسئولان شهرداری 95 درصد اجرای پروژه در زمان شهردار سابق (منصور کتانباف) انجام و پروژه در آستانه بهره برداری قرار گرفته بود. او شهریور ماه از اهواز رفت.
شش ماه بعد، فضل احمدی نیا مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری شد. بگفته وی ، این پروژه در 5 ماه قبل از انتصاب وی در این سازمان، به حالت تعطیل درآمده بود و با حضور وی این پروژه دوباره رونق گرفت.
 حال جای این سوال باقی است که براستی چگونه 95 درصد کار ظرف کمتر از یکسال به پایان رسیده است اما 5درصد باقیمانده (و به قول یکی از معاونین شهردار، دو درصد باقیمانده) ماههاست که به پایان نمی رسد؟!

ضمن اینکه با انتصاب مجتبی گلستانی به سمت مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری  اهواز ، این کشتارگاه فاقد مدیریت است و باید دید که شهردار اهواز در روزهای آینده اما چه فردی را از درون مجموعه و یا خارج از مجموعه برای مدیریت این کشتارگاه منصوب می کند. 

در پایان این سوال در اذهان باقی مانده که تا چه زمانی دیگر  شهروندان اهوازی باید در انتظار  آغاز به کار کشتارگاه صنعتی (برای اطمینان بیشتر از توزیع بهداشتی و صنعتی گوشت مصرفی خود هستند) بنشینند تا اهواز نیز به مانند سایر کلانشهرها صاحب یک کشتارگاه صنعتی و مدرن شود؟ حال که  وعده بهره برداری این پروژه مهم در سال92 به خاطره ها پیوست   باید منتظر وعده های جدیدی برای افتتاح پروژه در سال93 باشیم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
comment
1
0
comment حتما پیشرفت فیزیکی کشتارگاه در زمان شهردار سابق 95درصدنبوده اگر بوده افتتاح میشد تازه کی دیده که شهردار سابق پروژه را به95درصد رسانده همه حرف میزنن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
comment
0
0
comment آقای{...} چرا توضیح نمی دهد چگونه 5 درصد باقیمانده پروژه بعد از 7ماه تمام نمیشود تمام تصاویر گزارشها و بازدیدها نشان از تکمیل 95 درصدی پروژه کشتارگاه در زمان آقای کتانباف دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار