شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

شوشان: مدير كل امور اجتماعي استانداري خوزستان گفت: براي گسترش حجاب و عفاف فعاليت‌هايي در چند سال گذشته در ادارات انجام شد و توصيه كرديم كه در بيشتر ادارات حتي الا‌مكان محيط كاري خواهران و برادران جداسازي شود تا هم خواهران و هم برادران در فضاي كاري راحت‌تر بتوانند به انجام وظايف خود بپردازند.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، وي افزود: در بيشتر نمايشگاه‌ها در مناسبت‌هاي مختلف نيز غرفه‌اي تحت عنوان حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است كه در آن محصولات حجاب و عفاف عرضه و در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد. همچنين كارهاي مردمي توسط تشكل‌ها و موسسات فرهنگي خودجوش در مساجد و محلات بسيار صورت گرفت. به طور كلي عزم جدي در ميان مسئولان و ادارات استان براي طرح حجاب و عفاف وجود دارد.

حائري گفت: در بحث حجاب و عفاف اتفاق نظر وجود دارد كه برخوردهاي فيزيكي جوابگو نيستند و بايد بيشتر از روش‌هاي فرهنگي استفاده شود؛ ولي در جايي كه به صورت باندي و سازمان يافته قصد دارند حجاب و عفاف را در جامعه كمرنگ كنند، بايد برخورد فيزيكي صورت گيرد. البته در جامعه ما عامه مردم به حجاب و عفاف علاقمند هستند و به اين نتيجه رسيده‌ايم كه كار فرهنگي در جامعه ما اثربخشي بيشتر ي دارد. از دستگاه‌هاي فرهنگي هم توقع داريم اينگونه عمل كنند تا در امر حجاب و عفاف روحيه بي‌تفاوتي در جامعه حاكم نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار