شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
طي حكمي از سوي وزير صنعت،معدن و تجارت،اخلاق محمديان بعنوان مديرعامل جديد شركت شهرك هاي صنعتي استان خوزستان منصوب شد.

شوشان - علیرضا عبداله نژاد : طي حكمي از سوي وزير صنعت،معدن و تجارت،اخلاق محمديان بعنوان مديرعامل جديد شركت شهرك هاي صنعتي استان خوزستان منصوب شد.مراسم توديع و معارفه مديريت شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان طي هفته جاري با حضور معاون وزير صنعت معدن وتجارت برگزار خواهد شد.
گفتني است محمديان كه از نيروهاي با تجربه و متخصص اين اداره كل ميباشد داراي ٢ مدرك تحصيلي كارشناسي مديريت صنعتي و مهندسي عمران و همچنين مدرك كارشناسي ارشد در رشته مديريت اجرايي mba بوده است كه تا پيش از اين انتصاب به مدت ٨ سال عهده دار معاونت صنايع كوچك و برنامه ريزي اين شركت را بر عهده داشته است.
از قرار اطلاع مراسم توديع و معارفه مديريت شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان طي هفته جاري با حضور معاون وزير صنعت معدن وتجارت برگزار خواهد شد. 
تا پيش از صدور اين حكم رضا طاهري به مدت ٥ سال عهده دار اين مسوليت بوده است.احداث 5 تصفیه خانه بزرگ فاضبلاب صنعتی در شهرک های صنعتی ، ساخت بیش از 100 کارگاه و واگذاری به متقاضیان کار و کارآفرینان جهت توسعه بنگاه های زود بازده در استان ، گازرسانی به بیش از 31 شهرک و ناحیه صنعتی تنها پس از یکسال اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، واگذاری بیش از 700 هکتار زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران تولید و صنعت در استان ، انعقاد 4 تفاهم نامه با شرکت های بزرگ نفتی ،گازی و پتروشیمی جهت حمایت از قطعه سازان صنعت نفت و گاز استان ، راه اندازی 5 خوشه صنعتی جهت حمایت و شکل گیری و توسعه خوشه ای صنعت و تولید استان خوزستان، احداث و بهره برداری چندین پروژه شهرک سازی ، خیابان سازی و آسفالت و ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان جهت رونق و توسعه صنعت در مناطق محروم استان از اقدامات ماندگاز طاهری در دوره مسولیت خود می باشد. شنیده می شود مدیرعامل سابق شهرک های صنعتی خوزستان چند پیشنهاد مدیریت در بخش های مختلف از سوی وزارتخانه متبوع خود دریافت کرده است که مشغول بررسی آن است.طاهری ارتباطات و تعامل سازنده ای با اصحاب رسانه و صنعتگران داشت. همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت و تولید برای نخستین بار در استان و نهادینه کردن فرهنگ استفاده عمومی از تولیدات و محصولات صنعتی نیز را باید به افتخارات طاهری افزود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار