شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳
زیبا صالح پور در جلسات اخیر شورای شهر تاکید خاصی بر ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی برای بانوان اهوازی و همچنین ایجاد پارک ویژه بانوان داشته و در جلسات شورا سعی کرد نظر سایر اعضای شورا را به اختصاص اعتبارات لازم برای رفع این کمبودها جلب کند.
پیگیری های وی باعث شد تا شورا در بودجه سال آینده، اعتبارات خوبی را به این موضوع اختصاص دهد. صالح پور که تجربه عضویت در شورای اول اهواز را نیز دارد و از شخصیت های فعال اجتماعی و فرهنگی استان در سال های اخیر بوده نویدهای خوبی برای دختران و زنان اهوازی دارد. وی در همین زمینه به خبرنگار ما گفت : متاسفانه سرانه فضاهای رفاهی و فرهنگی برای بانوان اهوازی بسیار پایین است و می بایست تدابیر خوبی برای ارتقای این سرانه و ایجاد فضاهای مناسب برای بانوان اندیشیده شود. 
وی با اشاره به وضعیت خاص آب و هوایی خوزستان و همچنین کمبود امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت و همچنین تفریحات سالم در اهواز گفت : با توجه به ضرورت هایی که در این زمینه احساس کردیم و وعده هایی که پیشتر به بانوان اهوازی داده بودیم تدابیر خوبی در بودجه سال 93 اندیشیده شد که امیدواریم با اجرای این طرح ها، گام های خوبی برداشته شود. صالح پور گفت : ما در شورا همچنان اجرای این پروژه ها را پیگیری خواهیم کرد. صالح پور همچنین بر ضرورت کاهش آلایندگی صنایع اهواز و توجه به موضوع سلامت شهروندان اهوازی تاکید کرد و خواستار پرداخت عوارض آلایندگی صنایع برای بهبود وضع محیط زیستی شهر شد.
صالح پور پیش از حضور در دوره چهارم شورای شهر، مدیرعامل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خوزستان، مدیر فرهنگسرای جوان استان و مسوول ستاد بانوان خیران مدرسه ساز خوزستان بوده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فصل خزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
comment
0
2
comment متاسفم که به صالح پوررای دادم چون ایشان فقط فقط به فکر [...] دیگران برای پیشرفت خودشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار