شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کارکنان کتابخانه عمومی کوثر اهواز از برپایی و چینش هفت سین کتاب در این کتابخانه خبر دادند.
مسئول کتابخانه عمومی کوثر سرکار خانم مریم مجاهدنژاد اعلام کرد: در اين طرح،هفت كتاب برتر فرهنگي که عنوانشان با حرف سین شروع شده اند به شکل تلفیقی با هفت سین سنتی سال نو در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
وی افزود: در این طرح تعداد هفت کتاب برتر با نام های «سيري در زندگانی حضرت زهرا(س)» ، «سوخته عشق» ، «سنت های تاریخ در قرآن» ، «سيره و اخلاق پیامبر(ص)» ، «سالهای بنفش» ، «سبزتر از بهار» و «سلسله موی دوست» در این کتابخانه به صورت سفره هفت سین در کنار سفره هفت سین سال نو چینش شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ترويج فرهنگ مطالعه و ارتقای مطالعه مفید و معرفي كتب برتر فرهنگي عنوان کرد و افزود: در كنار همان هفت‌سين قديمي وقتي سخن از كتاب و كتابخواني به ميان مي‌آيد، مي‌شود هفت‌سين كتاب را پهن كنيم و خوب به آن بنگريم. می بینیم که سینهای موثر و مفیدی را در بر خواهند گرفت که می شود: سلامت روح و جسم، سرمایه کافی، سرمشق گرفتن، سوادآوری، سلیقه، سودمندی و سبک زندگی را نام برد که مصداق همان دعایی اند که موقع تحویل سال همه با هم می خوانیم «يا محول الحول و لاحوال حول حالنا الي احسن الحال ... و آرزو میکنیم كه در سال جديد تحولي در زندگي‌مان ايجاد شود و شرايط بهتري پيدا كنيم.»
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
comment
0
0
comment بسیار عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار