شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان از موفقيت مركز جستجو و نجات دريايي این بندر در نجات جان چهار نفر از سرنشينان موتور لنج آرام» كه در شرايط نامساعد جوي گرفتار شده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، عليرضا خجسته اظهار کرد: موتور لنج نامبرده در حالي كه با چهار خدمه از مقصد دبي به سمت هنديجان در حركت بود به علت طوفان شديد دچار آبگرفتگي شده و در شرايط بحراني كليه دستگاه هاي ارتباطي آن قطع شد.

وي افزود: در تماس و اعلام اضطرار از سوي يك لنج عبوري با مركز جستجو و نجات دريايي بندر امام خميني (ره)، بلافاصله شناور ناجي7 به موقعيت اعزام و موفق به يافتن موتور لنج مذكور در حداقل زمان شد.

معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان تصريح كرد : شناور ناجي7 در شرايط آبگرفتگي شديد، موتور لنج آرام و همچنين تهديد جان چهار نفر خدمه اين شناور، شب هنگام سريعا نسبت به كمك و انتقال پمپ و سوخت لازم برای نجات جان مصدومين حادثه اقدام كرد.

خجسته با اشاره به نجات شناور مذكور از خطر غرق شدگي افزود: خوشبختانه با سعي و تلاش عوامل فني مركز جستجو و نجات دريايي بندر امام خميني (ره) در راه اندازي موتور شناور و پمپ سيار آن، شناور مذكور از غرق شدگي نجات يافت.

وی اظهار کرد: با توجه به شرايط نامتعادل شناور مضطر، ناجي7 پس از رفع خطر اقدام به همراهي اين شناور تا منطقه اي امن و در نهايت پس از حصول اطمينان از ايمني خدمه ها و شناور به اين بندر مراجعت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار